Mioux, wat een koddig bakje zo

Fleurtje, fijn dat er rust in de bak is gekomen! Haha, zo te zien zijn jou vissen ook niet te fotograferen

Zo, net weer iemand langs geweest die 20 rode rili's mee heeft overgenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:[ [url=m/sLLYVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bak doet het redelijk
Planten groeien goed.
Alleen de anubias werd niet gewaardeerd door de kwi kwi's en is beetje bij beetje kapot gemaakt. Heb vandaag dus maar het restje eruit gehaald.
Verder veel meer rust in de bak sinds de schildpadden weg zijn.
Kozbi schreef:fleurtjeuh schreef:[ [url=m/sLLYVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Planten groeien goed.
Alleen de anubias werd niet gewaardeerd door de kwi kwi's en is beetje bij beetje kapot gemaakt. Heb vandaag dus maar het restje eruit gehaald.
Heb jij kwi kwi's?!
Kun jij me misschien een beetje uitleggen hoe en wat? Ik heb namelijk ook anubias besteld voor mijn bak waar ik ook kwikwis in wil houden.. Niet dat deze dadelijk gesloopt worden haha!
Mooie bak trouwens!
fleurtjeuh schreef:Kozbi schreef:
[ [url=m/sLLYVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Planten groeien goed.
Heb jij kwi kwi's?!
Kun jij me misschien een beetje uitleggen hoe en wat? Ik heb namelijk ook anubias besteld voor mijn bak waar ik ook kwikwis in wil houden.. Niet dat deze dadelijk gesloopt worden haha!
Mooie bak trouwens!
Spruitjee schreef:En dat terwijl mijn Vallisneria zelf zo bovenkomt dat je niets van de wortels kunt zien![]()
[ Video ]
Dé reden dat normale goudvissen in een vijver (of in een aquarium van minstens 200 cm) buiten horen. Kunnen jullie raden hoe groot dit aquarium is?