Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en geniet lekker van jullie verhalen
we geven hem nu brokken van de lidl of jumbo en na een lange wandeling eet die die gewoon op, het zijn misschien niet de beste brokken maar hij eet het en stel we kopen een duurder pak dan eet die dat dalijk niet (kieskeurig) en dat is ook zonde.
Hij vind fietsen ook hartstikke leuk, geweldig als mensen je aankijken als je keihard door de polder scheurt met een husky
loslopen doe ik liever niet met hem, in het dorp is een stukje waar die wel loskan maar dat blijft nog steeds eng, als ik hem roep komt die meestal wel en ik beloon hem ook altijd, maar buiten spuugt die snoepjes vaak uit? Ik heb geen idee waarom haha
verder doe ik hem nooit los, het blijft zo hij ziet iets interessants en is gelijk weg. Ik hoop dat ik nu wel genoeg geupdated heb over blitz? Ik weet nog veel meer te vertellen maar anders wordt het zo'n lang verhaal haha

als de frummel geboren is natuurlijk

is het met een paar dagen erger dan zou ik stoppen. Je zou ook eens naar carnilove kunnen kijken, daar zit echter wel veel vet in.
ben benieuwd naar de andere variant! hopelijk helpt het
genieten van de aandacht en verder gelijk naast me gaan slapen tot ik weer in de benen kwam.