Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Gisteravond kreeg ik een mailtje van een vriendin van me dat ze door omstandigheden 1 kat en 1 hond moest uitplaatsen.
De hond was al iemand voor, maar de kat nog niet en ze vroeg dan ook of ik interesse had, ook omdat ze gehoord had dat Bono niet doorging en ik daar best verdrietig om was.
Na wat nadenken heb ik haar het volgende voorstel gedaan:
Als het geen terrorist is, is ze van harte welkom, op voorwaarde dat wanneer het niet gaat ze vanuit mij uitgeplaatst wordt.
Daar ging die vriendin mee akkoord, dus vanochtend was de zaak beklonken en vanavond heb ik haar opgehaald.
Het is precies wat ik eigenlijk niet zocht; kitten, cypers en een behoorlijk karaktertje maar ze is van harte welkom.
Ze is ong 12 weken oud, met 4,5 week uit het nest gegaan omdat ze anders verzopen zou worden, vrij schriel maar doet het goed.
In eerste instantie had ik haar bij thuiskomst even apart gezet, maar toen begon ze zo hard te krijsen en doen dat ik de gok gewaagd heb en de deur heb opengezet.
Mo volgt haar overal en schreeuwt en blaast maar doet verder niets, heeft ook geen dikke staart of hoge rug, en de kleine loopt telkens wanneer Mo zich laat horen zijwaarts met een dikke staart en kromme rug.
Zoals het nu gaat durf ik ze zonder toezicht alleen te laten, dus even kijken hoe ze het morgen doen.
Ze heeft nog geen naam, dacht aan Vlinder maar ze is absoluut geen Vlinder-type dus we kijken nog even verder.
Ze is een heel donker cypertje, waardoor ze bijna geen patroon op haar rug en flanken heeft en heeft prachtige gele ogen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dit is een oudere foto:
[ Afbeelding ]