) is algerijn gevlekt. Heel licht alleen, bijna niet te zien dat hij gevlekt is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) is algerijn gevlekt. Heel licht alleen, bijna niet te zien dat hij gevlekt is.

Ze slapen meestal als ik ook ga slapen, maar dan halverwege de nacht wordt ik tig keer wakker omdat ze als een idioot in het radje rennen. Hij piept nu niet meer door de olijfolie, maar het rammelt gewoon. Het radje hangt aan de deksel en schommelt heen en weer als ze rennen, dus ik zet de deksel nu maar weer op de kop als ik ga slapen
NoeskaMoos schreef:Hmm, dat klinkt vervelend.
Het was in eerste instantie ook nooit onze bedoeling om 4 gerbils te hebben, 2 komen er van een oeps-nestje en toen we het samen probeerden leek het bijzonder goed te gaan (is dan ook 4 jaar wel goed gegaan gelukkig, voor gerbils toch een flinke tijd).
Nou heb ik geluk dat een vriendin een eenzaam gerbiltje heeft zitten sinds er bij haar eentje dood is gegaan, misschien kan dat een optie zijn. (Is er één van hetzelfde oeps-nestje overigens)
Een andere vriendin heeft pas gerbils laten koppelen dus ik kan haar eens vragen waar ze dat heeft laten doen, lijkt me beter dat ik dat zelf niet ga proberen.

nooit bij nagedacht.. Maar aangezien de woonkamer aan de keuken grenst is de ruimte heel groot dus zal het wel meevallen?