Thanks ZoZenn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Klopt, ik zie enorm veel Duitse staanders in de bikejoring sport. Maar buiten dat om vind ik ze verder ook niet bijzonder. Ga er dan vooral misbruik van maken door m voor mn fiets te hangen![]()
Thanks ZoZenn
KimD schreef:Ik ben zelfs niet kapot van Fokker, ze hebben alleen maar krokant varianten en zijn vooral bezig met vanalles in het voer stoppen.
Ze hebben een voorkeur voor lam & rijst, en maken producten zoals 'hair & skin' etc.
Waar ben je zelf naar op zoek in een voer? Wat vind je belangrijk?
Kaus schreef:Klopt, ik zie enorm veel Duitse staanders in de bikejoring sport. Maar buiten dat om vind ik ze verder ook niet bijzonder. Ga er dan vooral misbruik van maken door m voor mn fiets te hangen![]()
Thanks ZoZenn
Kaus schreef:Dierenfan, om die reden vind ik de Alaskan Husky wel erg gaaf. Eigenlijk gewoon een mix met pointer en husky en al het andere dat maar wil werken. Komen erg mooie honden uit vind ik. Maar zie die maar eens te krijgen in Nederland. Of heb je toevallig een adresje
Puppy of volwassen maakt inderdaad vaak niet veel uit. Het is meer afhankelijk van de waardes die je zoekt dan de naam op de verpakking.
Kaus schreef:Nee, ik bedoel de Duitse staande hond, German shorthair Pointer dus. En die worden veel gekruiste met huskys om de Alaskan Husky te creëren die verrassend veel werk- en trekvermogen hebben. Beetje vergelijkbaar met de Eurohound.
(Ik weet dat dit geen rassen zijn maar slechts benamingen voor werkgerichte mixen)
Dank je
Kaus schreef:Dierenfan, om die reden vind ik de Alaskan Husky wel erg gaaf. Eigenlijk gewoon een mix met pointer en husky en al het andere dat maar wil werken. Komen erg mooie honden uit vind ik. Maar zie die maar eens te krijgen in Nederland. Of heb je toevallig een adresje
Puppy of volwassen maakt inderdaad vaak niet veel uit. Het is meer afhankelijk van de waardes die je zoekt dan de naam op de verpakking.