Zeg maar niet tegen mijn Skinny Tess dat ze lelijk is hoor haha Het zijn over het algemeen wel enorme sukkeltjes qua karakter!
Riverdale
Geplaatst: 19-12-17 21:06
Hey, mogen wij ons melden?
Wij hebben de twee gezelligste caviaatjes ooit! Twee gladhaar zusjes van idk hoe oud Ze zijn beide minimaal 5,5 jaar jong! We weten namelijk niet hoe oud ze waren toen ze kwamen
Hier volgen een paar foto’s
Dat was het Groetjes!
Laatst bijgewerkt door Riverdale op 23-02-23 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Nientsje
Geplaatst: 19-12-17 21:35
Sorry Tess
Wat een leukies hierboven! Mooie leeftijd ook
Hoe oud worden caafs eigenlijk?
Ik zit nu op de bank met Herman In mijn veel te grote trui die dient als pyama
Om even op oude caafs in te haken: Pip is 7, hij valt enorm in op zijn heupjes en is echt een hoopje botten ondanks onbeperkt hooi en goede Hope Farms brokjes, elke dag verse groente. Is er ook zoiets als een seniorenvoer ofzo? Ik weet dat hij oud is, maar ben gewoon zuinig op hem
Deze foto maakte ik vandaag, zo wacht hij me altijd op
Nibbit gaat inderdaad niet erg lekker nee. Het is nogal een pechvogel Eerst een blaassteen, daarna een operatie, twee maanden later begon ze bloed te plassen (dat is nu onder controle) en dan nu weer die verstoppingen..
Ja we komen er echt heel veel Er hangt zelfs een poster van Nibbit & Sammy in de wachtkamer, dat zegt genoeg
Gelukkig hebben we ook goed contact met de assistente (veel ervaring met cavia's, heeft een opvang gehad) en ik loop ook stage bij de opvang zij weet natuurlijk ook veel van kwaaltjes. Ik kan dus eigenlijk altijd wel iemand bereiken die weet wat het kan zijn..
sanso
Geplaatst: 20-12-17 21:30
Net iemand die kwam kijken voor cavias die ik te koop heb, maar heb die mensen de deur uit gegooid zonder cavia.. Nog nooit eerder hoeven doen. Zo jammer
Trui
Geplaatst: 20-12-17 21:32
Die van ons ligt echt nooit opschoot... doen we wat fout?
Edit; volgensmij opende dit topic op een oudere pagina en heb ik dat niet doorgehad. Oeps.
Het ging over allemaal fotos van cavia’s op schoot die lekker lagen maar Bruno ligt nooit. Die blijft gewoon lekker rechtop staan :’)
Edit 2: nee laat maar het was wel nog redelijk recent.
Laatst bijgewerkt door Trui op 20-12-17 21:35, in het totaal 3 keer bewerkt
@Trui: hangt echt af van (de band met) de cavia. Dit doet Flint absoluut niet. Mijn vorige cavia deed het alleen toen hij doodziek was. Monty doet het pas sinds een jaartje. Komt vanzelf
Ik ben nu ook wel benieuwd sanso, slechte bedoelingen of teveel onkunde?
In de chat vroeg ze of er een bepaalde nog was, en of die bij hun konijn samen kon. Uitgelegd dat dat verre van ideaal is en dat was prima, gingen ze er twee halen want ze hadden toch nog een extra kooi.
Komen ze hier willen ze alleen die bepaalde cavia meenemen. Waarop ik antwoord dat ik haar niet alleen ga meegeven omdat ik weet dat ze dan samen met een konijn komt. Ze konden er twee meenemen of anders niks. Een hoop bombarie want de dierenarts zei dat dat gewoon kon en ze hadden altijd een cavia bij dat konijn die dood is gegaan aan een bacterie (goh.. dat krijg je als je die twee samen houd...). En als ze er toch twee zouden kopen dan zouden ze weer een kooi erbij moeten halen, terwijl tegen mij verteld werd dat er nog een extra kooi was. Ik merkte dat ze echt pissig werden dus heb ze de deur uit gegooid. Waarop ze buiten nog zeiden wel jammer dat we dat niet wisten want nu zijn we voor niks hier. Wat ik dus echt niet begrijpte want in dat gesprek was afgesproken dat ze er twee zouden meenemen !? Heb nog gezegd dat ze het maar bij een ander moeten proberen waarbij dierenwelzijn niet op nummer een staat maar geld
Mijn vriend zat echt flabbergasted op de bank van wat gebeurd hier nou weer Ben blij dat ik haar niet heb meegegeven. achteraf nog de chat terug gelezen waarin ze zei oke reserveer haar maar en dan kijk ik daar welke nog beschikbaar is... Ze hebben dus gewoon echt vet hard gelogen over alles.. hoop echt dit nooit meer te hoeven doen
Ja Bruno die staat en gooit afentoe zn buik neer (dat de buik dus even tien keer breder word Haha) maar niet helemaal schuin. Deed zn broer ook niet zo vaak