Ahhh wat een leukies Utopia! Had ze al langs zien komen op instagram.
En weer baby’s

Super schattig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearlie schreef:@xXutopiaXx: noord Nederland (heerenveen)
Coconut schreef:Gaaf heet Elmo
Es_ther schreef:Wij zijn weer terug van een weekje vakantie. Konijntjes zijn goed verzorgd door vrienden van ons, volgens mij zijn ze goed verwend
xXutopiaXx schreef:Ohhh dat is leuk! Wat leuk ook dat je ouders konijntjes willen
De baby's groeien goed!Wel duidelijk verschil in grootte, en volgens mij ook weer 4 verschillende kleurtjes.. maar da's altijd nog maar afwachten. Ik vind ze nu al super
[ [url=m/ZdH7fY.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Mir schreef:Krijg zojuist een oproep via de dierenarts voor enting van mijn konijn. Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Ik was gaan googelen en verbaasde mij dat de meningen er best over verdeeld waren.
Ik heb hem altijd laten laten inenten en ik denk dat ik het nu gewoon weer doe. Paar weken geleden had hij iets onder de leden en gelukkig overleeft.
jolmer20 schreef:Hmm enten doe ik niet. Woon in t centrum in principe van Rotterdam, geen tot weinig wilde konijnen. Je weet het nooit natuurlijk, maar de katten bijvoorbeeld geef ik ook alleen de eerste entingen.
Nieuwe enting heb ik van een vriendin (dierenartsassistente) ook geen goede dingen gehoord.