Ahhh wat een leukies Utopia! Had ze al langs zien komen op instagram.
En weer baby’s

Super schattig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pearlie schreef:@xXutopiaXx: noord Nederland (heerenveen)

Coconut schreef:Gaaf heet Elmo
Es_ther schreef:Wij zijn weer terug van een weekje vakantie. Konijntjes zijn goed verzorgd door vrienden van ons, volgens mij zijn ze goed verwend
Beter verwaarloosd dan verwend toch.. of wacht......
Jullie snappen me wel 
Zit helemaal te stralen
Zodra het kan laat ik meer foto's zien van de kleintjes, maar ze vinden het nog niet zo leuk als ik ze oppak om te checken, dus ik leg ze z.s.m. weer terug in 't nest...
Komt later wel

Wel duidelijk verschil in grootte, en volgens mij ook weer 4 verschillende kleurtjes.. maar da's altijd nog maar afwachten. Ik vind ze nu al super 

. Is hij gecastreerd?
en een lekker eigenwijs bekkie erop, dat wordt wat
xXutopiaXx schreef:Ohhh dat is leuk! Wat leuk ook dat je ouders konijntjes willen
De baby's groeien goed!Wel duidelijk verschil in grootte, en volgens mij ook weer 4 verschillende kleurtjes.. maar da's altijd nog maar afwachten. Ik vind ze nu al super
[ [url=m/ZdH7fY.jpg]Afbeelding[/url] ]

_Mir schreef:Krijg zojuist een oproep via de dierenarts voor enting van mijn konijn. Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Ik was gaan googelen en verbaasde mij dat de meningen er best over verdeeld waren.
Ik heb hem altijd laten laten inenten en ik denk dat ik het nu gewoon weer doe. Paar weken geleden had hij iets onder de leden en gelukkig overleeft.

Ik vind het alsnog fantastische foto's, maar ik snap dat je jouw doel niet gehaald hebt 
), maar ik vind Nibit steeds knapper worden
Alleen jammer dat het nu wel echt lijkt dat ie de vorm van z'n moeder d'r hoofd heeft overgenomen, en niet van z'n papa.. maar vind 'm zo leuk 

werd wel heel kostbaar...
maar ik mag nu 1-2x in de week de groente ophalen bij de Coop hier uit de buurt! Zo gaaf!! En dan krijg ik echt zoveel mee dat ik er wel een week mee doe. Het meeste is net over de datum, maar zou ik zelf nog wel eten. Blijft echt superlang nog goed, maar ze mogen het niet meer verkopen en anders zouden ze het weggooien... en dan is er nog een Pools zaakje in het dorp, die heeft vaak heel veel verse kruiden over, gisteren een hele krat peterselie meegekregen en vorige keer dille
Zo leuk! En wat vinden die konijntjes het lekker
ze worden echt gek als ze mij zien aankomen op groente-tijd

lief!jolmer20 schreef:Hmm enten doe ik niet. Woon in t centrum in principe van Rotterdam, geen tot weinig wilde konijnen. Je weet het nooit natuurlijk, maar de katten bijvoorbeeld geef ik ook alleen de eerste entingen.
Nieuwe enting heb ik van een vriendin (dierenartsassistente) ook geen goede dingen gehoord.