jolmer20 schreef:Nog even een foto van 1 van onze volwassen knapperds
[ [url=m/r4vJDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knapperd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolmer20 schreef:Altijd handig om even te kijken inderdaad in een dierenwinkel/aquariumwinkel. Dan zie je al snel wat jij/je vriend leuk vinden!
Ja precies Lor1_1984. Lekker over nadenken!
Vissen bestellen via internet is inderdaad een ding hier.
Zo komen ze ook in winkels natuurlijk binnen, dusja waarom niet gelijk in het aquarium bij je thuis?
Zo zie je maar, het kan wel dus met een betta Veriye!
J0anieke schreef:Even een 'stomme' vraag. Ik kijk geregeld veel filmpjes op YouTube en ik zie echt zoooo vaak Amerikanen en/of Engelsen die vissen en garnalen via internet bestellen en laten bezorgen. Is dit ook een ding in Nederland? Ik vind het ergens een heel zielig idee ofso...
J0anieke schreef:Aah duidelijk. Vroeg me al af waar de grens dan lag.
J0anieke schreef:Rasbora galaxy heb ik in mijn 60cm gehad, die doe ik in ieder geval er niet in. Vind 30 liter inderdaad te klein voor die visjes. Zijn wel hele leuke visjes trouwens
Heb nu de boraras naevus, boraras merah, microrasbora kubotai, boraras maculata en tucanoichthys tucano (wat een naam haha) op mn lijstje staan. Ik lees alleen bijna overal minimaal 40 cm en mijn aquarium is 30 cm..
Spruit schreef:J0anieke schreef:Rasbora galaxy heb ik in mijn 60cm gehad, die doe ik in ieder geval er niet in. Vind 30 liter inderdaad te klein voor die visjes. Zijn wel hele leuke visjes trouwens
Heb nu de boraras naevus, boraras merah, microrasbora kubotai, boraras maculata en tucanoichthys tucano (wat een naam haha) op mn lijstje staan. Ik lees alleen bijna overal minimaal 40 cm en mijn aquarium is 30 cm..
Heeft te maken met de lengte van je aquarium, aangezien ze meer hebben aan het zwemmen in een lengte dan hoogte/laagte. Ik heb in een 30L ook Heterandria formosa gehad, niet hele zichtbare visjes en 'saai' grijs, maar die foerageren ook meer dan dat ze in schooltjes zwemmen.
Zijn er hier meer mensen die 's zomers de vissen buiten hebben in een vijver/tobbe?
Vorig jaar heb ik Heterandria formosa (is ook geen Nederlandse naam voor), Aphanius mento, Tanichthys albanubes (Chinese danio) en Neocaridina garnalen buiten gehad. Dit jaar doe ik eerder genoemde vissen weer buiten, dit keer ook wat Petruichthys sp. 'Rosy' (Rosy loach) en misschien de Enteromius hulstaerti een trio.
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn matig gekleurde garnalen verkoop en weer fatsoenlijke Neo's erbij koop, het gaat wel kriebelen na het zien van de Orange sakura's