Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Betreft giardia, veel schoonmaken, panacur toedienen aan alle katten meerdere keren en na 3 maanden weer alle katten testen. Daarbij heb ik ook een tijd voer gegeven dat goed voor de darmen os zoals hills i/D . Mijn katten hebben nu gelukkig een goede stoelgang, merk dat ze veel gevoeliger zijn dus sneller diarree hebben, maar gelukkig ben ik er van af.
Eleadoras schreef:Anderhalve week terug heb ik Donnie een wormenkuur tabletje gegeven. Die dag was hij erg van slag, van overgeven tot diarree. En daarbij ook niet zo graag eten als normaal. Sindsdien houd hij dunne ontlasting waardoor zijn kontje na het poepen niet schoon is. Dit stinkt behoorlijk en ik veeg het dan ook zo nu en dan af omdat het gewoon niet fris is.. Zou dit nog komen door die wormentablet? En het lijkt haast ook wel dat hij zichzelf ook gewoon niet vaak wast.
een medium voldoet veel beter. Ik ga even kijken hoe en wat qua retourneren.
daarna begon ik met mijn nieuwe baan en had ik nergens meer tijd voor
maar ik probeer het altijd wel gewoon bij te houden 

gewoon huis tuin en keukenkatten.
En hij is gi-gan-tisch aan het puberen
Zodra hij weet dat iets niet mag gaat ie het eerst nog 100x doen voordat het niet meer leuk is. Gisteravond had ie bedacht dat hij achter de tv wilde maar wat niet mag ivm alle snoeren en zijn obsessie met in alles bijten
Dus ik hem iedere keer erachter vandaan plukken, maar meneer wist niet hoe gauw hij weer achter de tv moest kruipen. En zo heeft ie meer dingen

Z'n rechterpootje is wat krom, de dierenarts dacht dat ie klem heeft gezeten tijdens de geboorte want hij heeft er verder geen pijn aan en rent en vliegt het hele huis door zonder mank te lopen of iets. Maar ik hou het zeker in de gaten. 
Voornamelijk door z'n karakter. Mega speels, tot apporteren aan toe. Zo'n speelse kat hebben we echt nog nooit gehad. Hij is heel vocaal, bemoeit zich overal mee, kan geen seconde alleen zijn. Plus alles aan hem is gewoon gigantisch lang. Ik noem hem langpootmug of slingeraap omdat ie van die lange poten en staart heeft. En hij lijkt ticked tabby te zijn. Het is moeilijk op de foto te zetten maar hij heeft duidelijk een donkere streep over z'n rug lopen en ik kan de rest van z'n vacht nog het best omschrijven als stekelharig 

. Met Nozem, die ik wat paginas terug voorstelde, gaat het niet heel goed. Zit nu nog in de kitten opvang. Zou nu ongeveer 11 weken moeten zijn maar zit met gewicht nog op 7 weken. Die vier weken dat hij er al zit komt hij vrij weinig aan, geeft soms wat over, slaapt alleen maar en speelt bijna niet
. Kijkt wel helder uit zijn ogen ect. Toen hij werd gevonden was hij uitgedroogd en al erg mager en zwak.