Mensen zien écht niet wat daar gebeurt en denken dat het normaal is, dus kopen zijn boeken en gaan het ook maar zo doen. Overigens was er hier laatst op Bokt ook een topic waarbij dingen aangeraden werden waarvan ik dacht “Oké”, de achterhaalde dominantietheorie is nog niet tot iedereen doorgedrongen. Hier in de buurt loopt ook een man en die hond mag onder geen beding met z’n neus voor z’n knie uit komen. Er hangt een slipketting aan en elke keer dat hij er voorbij gaat krijgt hij een ruk en z’n ego wordt ook nog gestreeld want er zijn mensen die dan zeggen “Kijk, die hond is goed opgevoed”. Ja, ik zou op een gegeven moment ook luisteren als opgehangen worden het alternatief is.
Je komt echt de gekste dingen tegen.
En inderdaad, was JesdaJinn ook zegt: ze zien dan vermoedelijk niet dat de hond niet heeeeeeel happy is? Is natuurlijk ook niet belangrijk, hij moet vooral luisteren...
De man was gewend om met amerikaanse staffords en rottweilers te werken (ik keur het daarbij ook niet goed he!), maar ik had een spaniel pup van een maand of 5/6... Kom op zeg... ;

Of er op, denk alleen nu te warm