Wat fijn dat de koppeling zo geslaagd is!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearlie schreef:Ik heb ze helaas toch moeten scheiden.
De rollen waren nu helemaal omgedraaid, ineens de andere ram (van eerste koppel) buiten de groep. Doodsbang, voor elk konijn wat maar in zijn richting bewoog sprintte hij weg en stampen. Heel zielig.
Nu een koppel binnen en een koppel buiten. En goed nadenken over de handigste manier om beide te splitsen zodat elk koppel zowel binnen als buiten kan.
maylotje schreef:Vraagje van meelezer.
Tijdje terug ook al advies gevraagd en op aanraden van enkele van jullie ben ik fenbendrops gaan geven en warempel het werkte. Nu is mijn konijn zo achteruit gegaan dat zijn achterpootjes nog maar weinig mee willen werken. Ze doen het nog maar een klein beetje. Is het nog nuttig met het restje fenbendrops weer te beginnen. Dierenarts wilde enkel metacam voorschrijven maar aangezien ie ook nierschade beeft lijkt me dat minder handig(zou ook slecht zijn voor dieren met nier problemen) Zit even met de handen in het haar wie heeft tips.
_Tarzan schreef:maylotje schreef:Vraagje van meelezer.
Tijdje terug ook al advies gevraagd en op aanraden van enkele van jullie ben ik fenbendrops gaan geven en warempel het werkte. Nu is mijn konijn zo achteruit gegaan dat zijn achterpootjes nog maar weinig mee willen werken. Ze doen het nog maar een klein beetje. Is het nog nuttig met het restje fenbendrops weer te beginnen. Dierenarts wilde enkel metacam voorschrijven maar aangezien ie ook nierschade beeft lijkt me dat minder handig(zou ook slecht zijn voor dieren met nier problemen) Zit even met de handen in het haar wie heeft tips.
Fenbendrops meteen weer starten, en meteen weer dubbele dosis geven, kan geen kwaaden dan het beste even 2 maanden lang blijven geven
sabine1979 schreef:pearli
balen dat je ze uit elkaar hebt moeten halen, hopelijk gaat het wel gauw goed tussen ze