Es_ther schreef:Plank, nootje.
Dan heb je borrel en plank of borrel en nootje!
Ik lig dubbel

Wat een lief hummeltje is Borrel

Je kunt z'n maatje ook Hapje noemen
BorrelHapje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onlylienn schreef:[ [url=m/RJiqAu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit kleine rammetje (Borrel word zijn naam)mag volgende week weg van het nest,
Een vriendin van mij heeft haar konijn los door het huis lopen, dat zou ik toch ook graag met die van mij willen, iemand tips?

Bij de DA hier kennen ze mij inmiddels al en vragen ze gewoon mij binnen.. woon er toch al een jaar....
bizar eigenlijk haha 
Waarschijnlijk giftige plant gegeten.. Ze is zo'n speciaal meisje, zo'n klein onzeker ding in een groot lichaam gestopt. 
Heel veel sterkte... ze was zo mooi!
Ja de meeste weten dat ook heel erg goed, die zijn daar ook geboren. Zij komt van een weiland af met gras dus zij wist het niet.. Voel me ook zo schuldig want ze was gister al niet zo lekker maar ik was zo druk met calypso dat ik niet naar d'r toe ben gegaan.. Maar heb een mooi plekje in huis met haar ingelijste foto en een lichtje erbij.. Voor altijd een speciaal plekje. pearlie schreef:Hier gaat het intussen wat minder. Waar de rammen gisteren tegen elkaar aan lagen te dutten, vliegen ze elkaar nu steeds in de haren.... maar even aankijken of de rust straks terugkeert. Vanmorgen leek het zo vredig...

laughterline schreef:Wat een leuke namen komen er voorbij
Hier de dag poedersuiker begonnen.... had volgens mij hier het topic gedeeld over Dolly, mijn 'reuzenkind', de percheron mijn andere leadhorse op het werk. Ze is vannacht overleden in de paddockWaarschijnlijk giftige plant gegeten.. Ze is zo'n speciaal meisje, zo'n klein onzeker ding in een groot lichaam gestopt.
.)
) geworden. Die, eenmaal thuis, beter Sloop-poke kan heten natuurlijk maar ach, schattige konijntjes...