Hier is het best warm in het zonnetje vind ik en is de hele dag nog geen druppel gevallen

Ik zou wel graag wat regen willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Ik kan jullie serieus niet bijhouden vandaag hoor!
Vind het wel interessant de posts over de drijvers dat wist ik eigenlijk helemaal niet.
En stukjes over vocaal dat is guapa ook meer als de chinezen al zijn over het algemeen de chinezen ook wel meer gehoord.
Guap doet het ook uit onzekerheid.
Vanmiddag lekker in de chaamse bossen wezen wandelen samen met mams en hun spanjaard.
Was lekker wandelen daar![]()
[ [url=m/S4gBSO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6ywxna.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:Lekker hoor, genieten! Was het erg druk? ( Liggen wat campings rondom )
DiantaM schreef:Er zitten veel mensen in dit topic volgens mij!
Iemand vroeg naar de kleur van het nestje, het zijn 3 lichte (beetje blond kleur) en twee donkere. Het vele haar ben ik juist gewend door mijn vorige collies. Weinig overlast van haar. Alleen als je borstelde of per ongeluk op zijn haar ging staan oid .
DiantaM schreef:Er zitten veel mensen in dit topic volgens mij!
Iemand vroeg naar de kleur van het nestje, het zijn 3 lichte (beetje blond kleur) en twee donkere. Het vele haar ben ik juist gewend door mijn vorige collies. Weinig overlast van haar. Alleen als je borstelde of per ongeluk op zijn haar ging staan oid .
Skippy01 schreef:DiantaM schreef:Er zitten veel mensen in dit topic volgens mij!
Ah, nog even spannend dan welke kleur je gaat krijgen!Maar zijn de lappen niet net als husky's van de verharing in twee keer met enorme plukken haar overal waar je een tweede hond van kan maken?
Mijn spaniel verhaarde véél, jaarrond. Dat was een ongecastreerde reu, dus daaraan lag dat niet. Toby verhaart ook veel, maar dat is kort, hard haar, dat valt me alles mee, dat valt direct naar de grond
En jep we zijn hier met best veel
xLaraaj schreef:Doordat de meeste honden nu in huis leven (verwarming etc) verharen de meeste honden het hele jaar door
DiantaM schreef:Ja mijn ervaring is dat je dus met langharige honden veel minder haaroverlast hebt dan met kortharige honden. De meeste haren blijven gewoon in de vacht zitten totdat je ze er uit haalt.m
Haha kortharige collies vind ik dus vanwege het ontbreken van haar echt minder leuk. Wel mooie kleuren zo. En gave foto
cinniz123 schreef:Skippy01 schreef:@KimD écht, kruisen met die van @Cinniz, dan is het zonder haar![]()
![]()
Dan wel guapa anders nog kans op lang haar
DiantaM schreef:Ja mijn ervaring is dat je dus met langharige honden veel minder haaroverlast hebt dan met kortharige honden. De meeste haren blijven gewoon in de vacht zitten totdat je ze er uit haalt.m
Haha kortharige collies vind ik dus vanwege het ontbreken van haar echt minder leuk. Wel mooie kleuren zo. En gave foto