Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynkster schreef:Kiwi gefeliciteerd! ben benieuwd naar de pupjes, weer spannend! Fijn dat boellie ook doorhad wat de bedoeling was. lijkt me niks vervelender dan een loopse teef en een domme reu![]()
Chriske gefeliciteerd! ik volg ook in je topic
Dierenfan heel veel sterkte.... wat een moeilijke tijd voor je.
Volgens mij had ik dit nog niet verteld. Maar zondag hadden we dus die kennel wandeling. Er waren 21 honden en die van mij was heeeeeeeel opgewonden en wild door de situatie. Al die honden waar hij niet gelijk heen kon rennen etc. Veel gepiep etc en druk gedoe. En toen ineens ging hij staan, heft zn poot en pist zo tegen mijn been aan. Was heeeel raar. Ik denk zelf dat het mede kwam doordat hij stress ervaarde van die grote groep honden en niet echt wist wat hij met de situatie aan moest. Daarna even stukje verderop gaan staan en toen ging het gelukkig wel beter. Toen ze eenmaal los waren was hij ook in een keer weer gewoon normaal.
Iemand dit ook wel eens gehad? Ik stond wel een beetje perplex om eerlijk te zijn. Meer van "deed hij dit nou echt?"
KimD schreef:Hahahaha! Ik vind wel dat je niet meer 'kleine frummel' mag zeggen, dat doet haer geen goed.
KimD schreef:Was ook maar een grapje, wij noemen die twee van ons ook nog steeds 'de puppies', en dat zal zo blijven tot er een nieuwe of meerdere nieuwe puppies zijn.
cinniz123 schreef:Is toch bizar hoeveel verschil in 28 weken tijd!
Morgen onze pup eindelijk ophalen