Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of nouja hij probeert het wel, maar aait dan heel fanatiek de zijkant van de bak dus z'n poepjes blijven gewoon bovenop liggen
Dus hier halen we gewoon 's ochtends en 's avonds de poepjes eruit. Hebben overigens gewoon grit van de AH erin liggen en ruiken de bak vrijwel nooit! 
.
Maaar...
Dus dan kan ik hier opnieuw weer kitten foto's spammen straks! Yay 
Ik kan echt niet wachten. De kittens worden rond 22 oktober verwacht!
Froukje schreef:Ik moet deze foto toch even delen hoor.. Exact 4 jaar geleden dat we dit mannetje van de boerderij mee namen, en tot op de dag van vandaag vind ik het onwijs poedersuiker dat ie maar 5 maanden oud heeft mogen worden.
[ [url=m/vkzI1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
We waren net een verliefd stel, en dat maakt het nog lastiger qua missen..
lifaya schreef:Die is wel wat kleiner dan die ik heb gekochtscheelt 6 cm in breedte en ik ga een Aygo nemen
poedersuiker hoop niet dat die te groot is
maar zeker niet leuk om dagelijks erin en eruit te halen.
Celine_Famke schreef:Ik ben er ook weer een keer..!![]()
Was hier eigenlijk niet heel welkom meer omdat Sienna natuurlijk allang kitten-af isMaaar...
Ze is nu (hopelijk) drachtig!Dus dan kan ik hier opnieuw weer kitten foto's spammen straks! Yay
Volgen jullie mee?Ik kan echt niet wachten. De kittens worden rond 22 oktober verwacht!
[BB] [volg] Maine Coon nestje verwacht!!
Ze is afgelopen week voor een drachtecho geweest zo mooi om te zien
En gewoon vaak schoonmaken, alle bakken i.i.g. twee maal daags. Wij hebben ook een spray van de Action, bevalt ook goed. Bak even schoonscheppen, beetje spray over de korrels...

, het kan geen meisje zijn pff het is gewoon een karel

) en een knal . Dus ik rook opeens wat , naja kan gebeuren uit schrik. En bij de 2de keer begint hij te grommen , joh alsof het vuurwerk daar op reageert