Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:59

Ik heb nu Biokat in de bak, maar dan misschien toch maar op zoek naar iets anders... Ik ruik het zelf eigenlijk niet, maar vriend dus blijkbaar wel...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:04

Karel kan niet graven :') Of nouja hij probeert het wel, maar aait dan heel fanatiek de zijkant van de bak dus z'n poepjes blijven gewoon bovenop liggen := Dus hier halen we gewoon 's ochtends en 's avonds de poepjes eruit. Hebben overigens gewoon grit van de AH erin liggen en ruiken de bak vrijwel nooit!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:05

Ik kom mij ook melden. Binnenkort komt deze kater bij ons wonen. Hij zit nu nog in de kittenopvang van de dierenbescherming. Is ongeveer 10 weekjes oud maar moet nog aansterken. Ik ben heel benieuwd hoe het samengaat met onze andere twee katers(broers).

Afbeelding
Hij heet dus Nozem :).

In de kattenbak hebben wij ook silicaat, van tijgerino oid via zooplus. Wij hebben nu een grote kattenbak waar twee zakken in gaan. Bijna elke dag worden de drollen eruit gehaald en het grind omgeschept, op die manier redden wij wel de 1 maand met de bak.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 00:12

Ik ben er ook weer een keer..! :D

Was hier eigenlijk niet heel welkom meer omdat Sienna natuurlijk allang kitten-af is :P Maaar...
Ze is nu (hopelijk) drachtig! :D Dus dan kan ik hier opnieuw weer kitten foto's spammen straks! Yay :D

Volgen jullie mee? :D Ik kan echt niet wachten. De kittens worden rond 22 oktober verwacht!
[BB] [volg] Maine Coon nestje verwacht!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 07:35

Wat leuk....

Maes heeft een nieuwe spelletje.
Muis verzuipen in zijn waterbak. _O-
En dan heel verontwaardigd naar mij kijken dat er water in de bak zit.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 09:06

Ik dacht, ik meld mij ook!

Zeer waarschijnlijk ga ik een weeskitten overnemen. Mensen hebben hem een paar 3 weken geleden gevonden in Frankrijk, wij schatten hem toen op 4-5 weken. Eigenaren willen toch liever afstand van haar doen en zou die naar een stichting toe gaan. Heb het er over gehad en besloten dat ik hem wel wil. Zal vanmiddag contact opnemen met mijn collega hierover!

Het gaat dus om een kitten van nu 7-8 weken. Een half langharige blauw cypers poesje!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 09:12

Froukje schreef:
Ik moet deze foto toch even delen hoor.. Exact 4 jaar geleden dat we dit mannetje van de boerderij mee namen, en tot op de dag van vandaag vind ik het onwijs poedersuiker dat ie maar 5 maanden oud heeft mogen worden.
[ [url=m/vkzI1X.jpg]Afbeelding[/url] ]

We waren net een verliefd stel, en dat maakt het nog lastiger qua missen..

och wat naar!
precies zo'n katertje hadden wij ook ooit, is doodgereden met amper 1 jaar oud -O-
en we wonen zo rustig op een woonerf, was er heel verdrietig van
wat ga je je snel hechten he?

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 11:33

Mijn poes was deze week uitgerekend. Maar ze is overduidelijk niet zwanger, dus wachten op de volgende krolsheid en dan opnieuw proberen.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 11:41

lifaya schreef:
Die is wel wat kleiner dan die ik heb gekocht := scheelt 6 cm in breedte en ik ga een Aygo nemen :') poedersuiker hoop niet dat die te groot is

Ik heb een C1 en mijn bench is groter en past (na heel veel winkelen...) net.
Het erin krijgen is het grootste probleem. Ik heb een 3deurs auto en het gat van de deur is niet groot genoeg voor de bench. En in de auto de bench opzetten is ook een hele toer.. maar als het eenmaal staat... Dan past het :D maar zeker niet leuk om dagelijks erin en eruit te halen.
Wat ben je van plan met je katten (en kattenbak?) in de auto? :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 12:09

Wat leuk dat sienna miss zwanger is!!! Ik hoop echt dat Ginger het ook is maar ik heb er een hard hooft in. Tonic is een kneusje :')

Ik zal de bench gebruiken om de katten mee te nemen naar m'n ouders, oma, camping en mocht ik naar een fotostudio gaan :p vandaar ook de kattenbak zodat ze altijd hun behoefte kunnen doen. Bij mijn ouders staat wel een bak maar bij mijn oma bijv niet.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 13:38

Bengel heeft wat nieuw speelgoed gekregen, waaronder deze krabpaal

Afbeelding

Hij is er blij mee :')

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 13:39

Celine_Famke schreef:
Ik ben er ook weer een keer..! :D

Was hier eigenlijk niet heel welkom meer omdat Sienna natuurlijk allang kitten-af is :P Maaar...
Ze is nu (hopelijk) drachtig! :D Dus dan kan ik hier opnieuw weer kitten foto's spammen straks! Yay :D

Volgen jullie mee? :D Ik kan echt niet wachten. De kittens worden rond 22 oktober verwacht!
[BB] [volg] Maine Coon nestje verwacht!!

Wat leuk,gefeliciteerd!! Ik verwacht een nestje Noorse boskatten rond 24 oktober <3 Ze is afgelopen week voor een drachtecho geweest zo mooi om te zien :))

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:28

Wat leuk dat er nog meer mensen hier kittens krijgen! Dat worden heel wat kitten foto's weer straks <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 21:43

Ohhh Sienna kittens! Niet al te lang geleden was ze zelf ook mini. :)) <3

De nieuwe generatie komt er aan in dit topic! Hoeveel zouden er bij Bokkers komen? :))

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 11:05

Leuk al die foto's!

Wat grit betreft gebruik ik goedkoop spul, maar die bevalt beter dan het wat duurdere wat we ook wel gehad hebben. Ik heb grit van de Jumper, 2 zakken voor 10 euro. Sivocat? Zal eens op de zak moeten kijken. Bij het asiel hebben ze dit spul ook. Met 4 bakken in huis momenteel (4 pleegkittens naast het eigen vijftal) wil je wel wat fatsoenlijks hebben :P En gewoon vaak schoonmaken, alle bakken i.i.g. twee maal daags. Wij hebben ook een spray van de Action, bevalt ook goed. Bak even schoonscheppen, beetje spray over de korrels...

Gisteren wat foto's van Bailey gemaakt met mijn telefoon, T time in de tuin :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 11:39

Awh een witje <3

Boris was de hele nacht buiten , meneer is misselijk thuis gekomen en is zoo zielig :(:) (op de trap gaan liggen en kijken naar mij van zie je mij? Kan je tillen? :+ )

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:13

Hihi zou wel super leuk zijn als Sienna haar kittens bij Bokkers uit komen. Kan ik tenminste nog genieten van foto's als ze weg zijn :P

Sienna als kitten:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

<3 <3 <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:21

Hahahahaha!!!

Karel is n mevrouwtje!!! 8)7
Net voor enting geweest bij de da. Ze weegt nu 900 gram met 13 weken.
Toen ze de prik kreeg ging ze me toch tekeer!!! Moesten er een handdoek omheen wikkelen en met zn drieen vasthouden. Maar het is uiteindelijk gelukt!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:25

Wow Celine_Famke mooie poes!

Ohh Kenyada Sorry maar ik moest toch wel even lachen dat Karel een mevrouwtje is. Hoe gaat ze nu door het leven nog steeds als Karel?

Wel een een woeste Karel(lientje??) jeetje met 3 man vast houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:26

Karelien Carolien :') , het kan geen meisje zijn pff het is gewoon een karel

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:31

Bengel heeft hier een mug gespot, is al de hele avond op jacht, gaat ie helemaal gefixeerd zitten kijken en dan maakt ie ineens een half miauwend klikkend geluid, hapt ie heel snel achter elkaar... Echt nog nooit gezien, ik moest meteen denken aan de velociraptors van jurassic parc :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:32

Dat doen ze hier ook als ze iets zien. Zika doet dat vaker dan Kito en ook harder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:35

Ik slaap met een huis vol mugjes etc , word ik wakker is alles weg alleen de zwarte veegjes op de muur herinneren mij eraan dat Boris op oorlogspad geweest is :')

Ze zijn druk met vuurwerk aan het knallen , meneer zat op mijn voorgevel (voordeel van grote borsten :') ) en een knal . Dus ik rook opeens wat , naja kan gebeuren uit schrik. En bij de 2de keer begint hij te grommen , joh alsof het vuurwerk daar op reageert :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:50

Ook al is Karel een mevrouwtje, de naam Karel blijft hoor!!
Moet er helemaal aan wennen hoor dat het een dametje is.
Ja pff miauwen bijten nagels alles en dat voor zo'n klein ding! Echt niet normaal!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:31

... hihihi arme Karel.. werd voor kereltje aangezien _O-