Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Galaika schreef:Leuke foto's van Leslie! Vind rottweilers zo gaaf!
Geen tips Kaus, hopelijk gaat het snel beter. Wij hebben ook nogal struggles met alleen blijven.
Nu we het toch over een Kong hebben, wat doen jullie daarin?
, blikvoer, kipfilet. Je hebt ook speciale Kong pastas maar persoonlijk vind ik dat troep (kruidenboter enzo is natuurlijk ook niet alles) dus die sla ik over. Is nog belachelijk duur ook.

Paloedie schreef:AfricanLady, wat een heerlijke foto's én wat een toeval! Ik ben heel benieuwd of wij elkaar zijn tegengekomen...
[ [url=m/3t7nwe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/20Ne8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook wij waren afgelopen weekeind op Vlieland, heerlijk gewandeld, iris heeft zich heerlijk uitgeleefd. Heerlijk hondvriendelijk eiland en zeker voor herhaling vatbaar!
en de vakanties zien er leuk uit!
.
. Ik heb meestal wel stukken karton door het huis liggen die ze mogen verscheuren of hele dozen, en als ik erbij ben van dat inpakplastic dat vaak in dozen van pakketjes zit. Dat verscheuren ze ook graag. Dat verscheuren ze meestal alleen maar als we erbij zijn, als we er niet zijn doen ze vrij weinig.
.
Vandaar een hekje voor de keuken want anders gaat de inhoud van de prullenbak en de keukenkastjes eraan
Met een hekje is daar niks aan de hand.

) besteld, de oceaan versie ofzo. We hadden Dexter weer even mooi op gewicht maar zodra we stopten met elke dag 150% vlees en een flinke dosis rijst, viel hij weer af. In dit voer zit veel meer vet en eiwit dus eens kijken of dit bevalt 
.
. Mag ie eindelijk beginnen met traplopen (mits fysio ja zegt), hij vindt alleen beneden slapen stom
. Zodra we weg zijn, gaat hij slapen. Maar als we beginnen met naar boven gaan, is het vechten om hem in de woonkamer te houden
.
. Hier slapen ze niet echt samen. Zig ligt meestal op de bank op het kussen of op ons en AJ ligt meestal op de grond (AJ a.k.a Mister Vloerverwarming
. ) In de bench liggen ze al helemaal niet uit zichzelf
, al hebben we 'm sinds een paar weken ook niet meer staan.
, ziet er goed uit man. Vetgehalte vind ik alsnog wat laag (DLG original heeft 18% bv en DLG cold pressed dus 14% uit m'n hoofd. 16% is imo niet veel meer). Zit wel significant meer eiwit in. Ik heb hetzelfde probleem met die cold pressed, AJ krijgt én vers vlees bij én schapenvet anders is er niet tegenaan te voeren. Zig viel zo af dat die weer op Original zit en die ziet er nu weer perfect uit. Ik heb Prins Super Active gekocht om te proberen al ben ik niet helemaal blij met de samenstelling (26% eiwit, 17% vet & 30% vers vlees). 
. Ik zag de DA en de zaag al aankomen
.
Hier liggen ze echt graag in de benches. Gewoon op een kleed in de kamer doen ze alleen als de benches leeg zijn (kleedjes in de was). Dus ach, het staat lelijk maar als zij blij zijn. Dundy ligt overigens enorm graag op de bench
Sastaic schreef:Leuk kim! Geen makkelijke hondjes, maar wel een leuke uitdaging!
Zhena is vanmiddag gebeten door een rat, ze heeft wel een lepto-enting gehad. Maar ik weet niet zo goed wat verstandig is. Ik bel morgen sowieso even naar de da voor advies. Het wondje begint een beetje dik te worden wat op zich niet zo gek is, maar verder is ze nog helemaal goed in orde! Hoe gevaarlijk zou dit zijn?