Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Kenyada: jouw Karel begint nu echt groot te worden!! En steeds knapper
Ik heb van de week een hart verzakking gehad van mijn Karelwij hebben twee open trappen in huis, dus de katten kunnen ook naar zolder om daar te spelen.
Ik ging s avonds op zolder iets uit de diepvries pakken.. en ik had Kaatje al gezien en Karel ligt meestal onder het wasrek, maar nu niet. Ik zag 'm nergens... nja, misschien is hij gewoon beneden. Dus ik naar de diepvries, ben ik er bijna... een luide miauw naast me. (Ik had geen lenzen meer in, dus het zicht was aardig beperkt) Ik schrok me kapot zo dichtbij was het.
Ligt Kareltje helemaal uitgestrekt op de strijkplank naast de diepvries![]()
op die hoogte had ik hem niet gezocht. En hij zag eruit alsof ie gestreken was, zo lang was 'ie
![]()
![]()
lifaya schreef:Mij katten (met name Ginger ) zijn altijd druktonic wil nog wel eens lui zijn.
Ik heb voor de katten een bench gekocht voor in de auto die ik hopelijk met een weekje heb!! Kan ik er een beetje mee oefenen. Ook een extra kattenbak gekocht om mee te nemen en speciale kattenbak zakken om grit in te doen zodat het niet knoeid. Ben benieuwd xD is een bench van 80 x 53 x 66cm (L x B x H) waar ze samen in kunnen en die heel goed op te vouwen is. Hopelijk past die in de auto xD
lifaya schreef:Die is wel wat kleiner dan die ik heb gekochtscheelt 6 cm in breedte en ik ga een Aygo nemen
poedersuiker hoop niet dat die te groot is