Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 15:45

Karel is trouwens vet stoer, hij gaat al op de grotekattenkattenbak, met klepje!

Afbeelding
Afbeelding

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 16:05

Aah leuke foto's!
Noortje mocht voor het eerst weer even naar buiten met tuigje, eerst liep ze achteruit omdat ze het raar vond, daarna ging ze rennen en heeft ze zich los getrokken (ik pakte net de riem over omdat ze door de bosjes liep), gelukkig kwam ze naar ons toe, daarna nog een paar keer geprobeerd te rennen en toen lekker relaxed liggen.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 16:28

Ahh wat een leukerds allemaal! <3

Lifaya ik voer nu orijen; hoog vleespercentage en ik vind de brok groot zat!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 18:52

Kenyada: jouw Karel begint nu echt groot te worden!! En steeds knapper <3

Ik heb van de week een hart verzakking gehad van mijn Karel :') wij hebben twee open trappen in huis, dus de katten kunnen ook naar zolder om daar te spelen.
Ik ging s avonds op zolder iets uit de diepvries pakken.. en ik had Kaatje al gezien en Karel ligt meestal onder het wasrek, maar nu niet. Ik zag 'm nergens... nja, misschien is hij gewoon beneden. Dus ik naar de diepvries, ben ik er bijna... een luide miauw naast me. (Ik had geen lenzen meer in, dus het zicht was aardig beperkt) Ik schrok me kapot zo dichtbij was het.
Ligt Kareltje helemaal uitgestrekt op de strijkplank naast de diepvries :') :') op die hoogte had ik hem niet gezocht. En hij zag eruit alsof ie gestreken was, zo lang was 'ie :') :') :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:45

Pikkepor schreef:
Kenyada: jouw Karel begint nu echt groot te worden!! En steeds knapper <3

Ik heb van de week een hart verzakking gehad van mijn Karel :') wij hebben twee open trappen in huis, dus de katten kunnen ook naar zolder om daar te spelen.
Ik ging s avonds op zolder iets uit de diepvries pakken.. en ik had Kaatje al gezien en Karel ligt meestal onder het wasrek, maar nu niet. Ik zag 'm nergens... nja, misschien is hij gewoon beneden. Dus ik naar de diepvries, ben ik er bijna... een luide miauw naast me. (Ik had geen lenzen meer in, dus het zicht was aardig beperkt) Ik schrok me kapot zo dichtbij was het.
Ligt Kareltje helemaal uitgestrekt op de strijkplank naast de diepvries :') :') op die hoogte had ik hem niet gezocht. En hij zag eruit alsof ie gestreken was, zo lang was 'ie :') :') :')

T zijn clowns af n toe he heerlijk <3

Zijn jullie katten ook zo druk?? Zal wel door t weer komen (onweert hier nu flink) en dushi is vandaag pas van 16.00-20.00 naar buigen geweest omdat ik langer weg was vandaag maar ze stuitert egt :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:39

Maes niet hoor die ligt lui.
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:43

Ik moet deze foto toch even delen hoor.. Exact 4 jaar geleden dat we dit mannetje van de boerderij mee namen, en tot op de dag van vandaag vind ik het onwijs poedersuiker dat ie maar 5 maanden oud heeft mogen worden.
Afbeelding

We waren net een verliefd stel, en dat maakt het nog lastiger qua missen..

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:50

Wat is er met hem gebeurt dan?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:56

Aangereden door een auto. Binnen een jaar tijd waren we drie katten kwijt. :\ In die tijd was het hier echt belachelijk druk op straat maar aangezien er 2 van de boederij kwamen en 1 zwerver uit het asiel was konden we het echt niet maken die binnen te houden, dan waren de katten maar wij zelf ook dood ongelukkig geworden.

Mja, nu facebook zo'n mooie herinnering ingesteld heeft is het altijd even weer slikken als je die foto's voorbij ziet komen.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:04

Oh wat naar zeg :( heel heftig.

Mila komt je altijd begroeten als ze bij je komt, klimt omhoog als je dit, duwt even aan je hoofd en gaat verder. Vanochtend echt met haar 'gepraat' "Mila" *mieuw* "Mila" *mieuw* "Mila" *mieuw* "Mila" *mieuw* "Mila" *mieuw* "Mila" *mieuw*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:25

Mij katten (met name Ginger ) zijn altijd druk :') tonic wil nog wel eens lui zijn.

Ik heb voor de katten een bench gekocht voor in de auto die ik hopelijk met een weekje heb!! Kan ik er een beetje mee oefenen. Ook een extra kattenbak gekocht om mee te nemen en speciale kattenbak zakken om grit in te doen zodat het niet knoeid. Ben benieuwd xD is een bench van 80 x 53 x 66cm (L x B x H) waar ze samen in kunnen en die heel goed op te vouwen is. Hopelijk past die in de auto xD

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:38

Ah dat is akelig Froukje!!

Ooo leuk he Nienke dat ze zo terug praten! Ik doe sochtends vaak poesje mauw zingen met snorretje. Vooral leuk als er dan van die prrremrauw? Geluidjes uitkomen haha!

Ah n bench voor in de auto. Dat klinkt wel fijn ja! Ik had gisteren Karel gewoon los in de auto gedaan. Had m ff mee naar ons mam genomen. Niet slim,ik weet het. Maar ging goed! Volgende keer doe ik m wel weer netjes in de reisbench. :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:39

Wat naar Froukje..

Sake is me een partij jaloers :oo Zodra Kyara naar ons toe komt voor aandacht en we aaien haar, dan staat sake er meteen bij een wordt kyara weer boos omdat ze sake niet leuk vind :=
Dat kleine kreng krijgt aandacht genoeg, maar hij geeft ons bijna niet de kans om de ander aandacht te geven.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 00:10

Ach gossie froukje wat naar! Wat een dotje.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 06:57

lifaya schreef:
Mij katten (met name Ginger ) zijn altijd druk :') tonic wil nog wel eens lui zijn.

Ik heb voor de katten een bench gekocht voor in de auto die ik hopelijk met een weekje heb!! Kan ik er een beetje mee oefenen. Ook een extra kattenbak gekocht om mee te nemen en speciale kattenbak zakken om grit in te doen zodat het niet knoeid. Ben benieuwd xD is een bench van 80 x 53 x 66cm (L x B x H) waar ze samen in kunnen en die heel goed op te vouwen is. Hopelijk past die in de auto xD

Ik heb er ook 1 en die past prima op de achterbank van onze Ford Focus

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:31

Wat zijn de afmetingen?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:59

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:45

Die is wel wat kleiner dan die ik heb gekocht := scheelt 6 cm in breedte en ik ga een Aygo nemen :') poedersuiker hoop niet dat die te groot is

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:50

Wat gebruiken jullie voor kattenbakvulling? en gebruiken jullie iets tegen de geur? Mijn vriend klaagt dat de bak stinkt, ik schep hem iedere dag uit...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:13

Ik gebruik nu silicaat maar wil overstappen naar grit speciaal voor katers gezien die urine gewoon heel erg stinkt xD

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:49

Ik gebruik Catsan! Erg tevreden over :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:54

lifaya schreef:
Die is wel wat kleiner dan die ik heb gekocht := scheelt 6 cm in breedte en ik ga een Aygo nemen :') poedersuiker hoop niet dat die te groot is

Oeps... dan denk ik dat die van jou te groot is.....

Zoooo ruim staat die van ons ook niet op de achterbank..

Zou zelf proberen te annuleren en toch de iets kleinere variant zoals die van mij te nemen := 6cm breder is best wel een stuk zeker omdat jouw bench ook wat langer is.

Hoewel als je je stoelen niet helemaal naar achteren hebt staan past het misschien wel.. maar Aygo is achterin wel stuk krapper dan focus.

Ik heb momenteel van Jumbo merk met siliconen. Staat op de zak 1 kat 1 zak 1 maand.. nou...ik heb er 2 en zou er dus 2 weken mee moeten kunnen doen maar na 5 a 6 dagen dat ie in de hal staat (ik verwijder alleen de poepjes) gaat er op dag 6 of 7 toch echt een nieuwe zak grit in.

Ammoniaklucht wordt dan wel erg overheersend in ons niet al te grote huisje. Wou een keer proberen soort van bus onderin te doen (oke.. uit de bus komt poeder :+) .. die geeft een citroen achtige geur af als t nat wordt. Deed k vroeger altijd in de kooi van de ratten maar die bussen zijn vrij prijzig. (Geloof rond de 7 euro ofzo.. nieuwe zak grit kost 4 nog iets.. hihi) bij de ratten deed ik t alleen in het toiletje en in de hoekjes die ze alsnog als toilet gebruikten. Dus die bus ging wel paar weken mee.. vrees bij de kattenbak dat ie zo leeg is. Dan wordt t een duur geintje _O-

Afbeelding

Afbeelding

De fwuffies krijgen een aardige staart nu <3

Hebben jullie trouwens ook dat jullie kittens minder eten dan dat ze op de zak mogen hebben?

Ik zou 120gram per kat moeten voeren.. ik geef 150 gram (aan beiden samen..) in de voertoren maar dat maken ze net aan op met moeite. Ze krijgen wel geregeld natvoer bij maar daar eten ze een paar stukjes van, likken t gelei op en laten t dan staan.

Ze zijn wel mooi op gewicht en voelen niet dun aan. Dierenarts was erg tevreden
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 16-09-16 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:08

Annuleren lukt niet meer dus ik ga het maar proberen en anders retourneren en kleinere kopen! Heb gebeld maar omdat ik al betaald heb kan het niet meer worden aangepast :')

Ja die siliconen gaan idd niet lang mee en m'n katten graven er ook niet echt in waardoor de strond ook bovenop blijft en stinkt :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:18

Jinte krijgt sochtends een behoorlijke hand brokjes. Kaant ze vaak in een keer weg en rond etenstijd krijgt ze een half zakje Felix natvoer
Is goed op gewicht en de dierenarts was ook zeer tevreden over haar :j

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:24

Ik gebruik golden grey master,geen stank,mooie stevige klonten. Ik schep de bak 2x daags uit en geen stank en je doet er lang mee,het enige nadeel is de uitloop die ik zoveel mogelijk beperk met een matje ervoor.
Als autobench heb ik deze:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... ten/550598
en dan de maat 80 ideaal karretje eronder en ik rij ze zo bij o.a. de dierenarts naar binnen.