Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat wilde hij de hele dag niet. Er liggen nog brokjes en genoeg hooi dus hopen dat hij nu lekker gaat eten 
nog steeds niet enthousiast voor de brokjes (normaal komen ze aanrennen in de ochtend). Maar de selderij ging er weer in. Volgensmij was z’n buikje een beetje gevoelig want zag veel gekke poepjes liggen (en hij had ook buiten de bak geplast).
Maar dat ie z'n brokjes nog niet graag eet zegt al wel genoeg... nog even doorbijten dus!! Kom op Wombat!!!
crème-blauw-japanner met blauwe ogen 

Sal is sepia marter (?
) en heul dik
en Pepper natuurlijk wit met blauwe ogen 
) en Rex.. geen snoepje
Maar zo heette ie al, en ik weet geen andere naam
Wel een beetje verwarrend, want wij hebben jarenlang een hond gehad die Rex heette, dus als we nog iets anders kunnen verzinnen..... 
Deze twee waren nog geen koppeltje, maar is dikke mik zoals je ziet
En vooral de mannetjes zijn echt lieverds

Heb hem ook zien keutelen (naast de bak
), maar dat waren hele kleine harde keuteltjes. Dat is vaak stress toch? Of moet het gewoon een beetje op gang komen? laughterline schreef:Yay hij eet weer selderijnog steeds niet enthousiast voor de brokjes (normaal komen ze aanrennen in de ochtend). Maar de selderij ging er weer in. Volgensmij was z’n buikje een beetje gevoelig want zag veel gekke poepjes liggen (en hij had ook buiten de bak geplast).
De dierenarts zei dat ik door moest gaan met de medicatie voor de darmen tot hij zich beter voelt. Dus zo toch maar wat erin doen denk ik?

de 2 bitches
maylotje schreef:Meelezer denkt even mee. Kun je Rex niet Burrito noemen ook grappig met Nacho ook mexicaans![]()
Dat wordt 'm
Ik vind 'm ook wel een Burrito
Die is ook zo mooi 
Wat een mooie foto's met je telefoon!!
Die worden dit weekend opgehaald.. leek me wel leuk om mee te geven haha 

Net bij Kruidvat afgedrukt om mee te geven (de eerste twee baby's zijn net opgehaald
), maar ze hadden ze echt heel raar afgedrukt, dus dat doe ik nog wel even een keer over en dan krijgen ze deze later
Gelukkig gaan ze naar bekenden, dus die zie je nog wel weer 
Da's toch gek....? Twee baby's en een volwassen gecastreerde rammetje (Burrito
)

Ik snij de groente altijd op een grote snij/borrelplank en loop daarmee naar de konijnen. Vind het zo leuk om ze dan een soort feestmaal te brengen op die manier
Maar je hebt er gewoon een hele paprika bij liggen?!
Zit eraan te denken om restaurants hier in de buurt langs te gaan om te vragen wat ze met groenten doen die niet verkocht worden, maar niet meer 100% vers zijn...
Ja hoor, daar is nu al niks meer van over