Als dat al ruig is zijn die van mij moordmachines geloof ik
Hahaha Vind t wel ruig, als ze dat op je blote huid doet lig je echr 100% open
Karel is ook echt verschrikkelijk ruig. Heb momenteel allemaal krassen op m'n armen, wordt soms echt met scheve ogen aangekeken als ik zeg dat het écht van m'n kat komt
Pff week vakantie gehad , kom ik thuis mooie begroeting van de heer en dames . Ga ik eten hangt Lola in mijn bord uit het niks , hoor ik in de keuken wat zit Boris met zijn kop in de pan . Pfff weekje weg en compleet ontspoord
Noortje moet nog binnen blijven omdat ze weer moet wennen hier, wij gingen bbq'en, zat ze voor het raam de miauwen... arme kat maar het kan echt nog niet.
lor1_1984
Geplaatst: 10-09-16 21:06
Ik lees weer een hoop ondeugende katten. En leuke foto's weer. De kleintjes groeien allemaal als kool joh.
Ik zat gisteravond met Mowgli bij de dierenarts (een andere praktijk, eigen had geen dienst en de vervangende vertrouw ik nog geen dood beest toe), ze liep zo kreupel dat ze gewoon door haar pootje heen zakte met lopen. Helaas was ze zó verkrampt door de stress dat het verschil tussen haar geopereerde knietje en haar andere knietje niet eens te voelen was, maar ze had weinig pijn want ze beet de dierenarts niet. Toen ben ik toch echt even op mijn strepen gaan staan, ik ken haar door en door en als ze letterlijk verkrampt van de stress keert ze in zichzelf en sluit zich af dus bijten doet ze dan echt niet, hoeveel pijn je haar ook doet met onderzoeken etc. Anyway, pijnstiller erin en toen wilde hij nog meegeven terwijl ik had aangegeven dat oraal toedienen geen optie is. Nu lijkt ze gelukkig weer redelijk goed te lopen ondanks dat de pijnstiller is uitgewerkt, morgen maar even kijken en als het weer zo slecht is weer de dierenarts bellen, anders aankijken en evt maandag bellen voor een afspraak met m'n eigen praktijk.
Bedankt Roos , is afkicken nu van de luchtballonnen haha
Lor wat vervelend vooral , herken dat wel bij mijn eigen poes net zo..
S_en_Z
Geplaatst: 11-09-16 12:18
Yvankaxx schreef:
Onze kat deed dat als ie het warm had of stress had!
Ze kwam telkens haar muis terug brengen ook al had ze het warm. Vandaar het hijgen. Als ze begint te hijgen stoppen we ook ff met spelen maar het ziet er zo schattig uit haha.
De oudste is lekker buiten , tijdens vakantie mocht ze er niet uit ivm wegloopgevaar. Dus net rolde ze al van de stoeptegel af , knapt ze van op even eruit
Boris heeft bedacht dat zijn speelmaat mee naar huis kan,nu krijg ik dat rotbeest het huis niet uit . Gieters met water gegooid vind ie alleen maar lekker , hij is ook niet gecastreerd dus wil het echt niet ><
Wij moesten vanmiddag met de kat naar de dierenarts, arme beest was ook zo aan het hijgen Sake die ligt gewoon de hele tijd te slapen en bewaart zijn gekke half uurtje tot het niet meer zo warm is
Moet eigenlijk nog met Karel naar de dierenarts voor zijn enting. Wilde nu even naar het spreekuur met hem. Maar vind het toch echt Te warm buiten en in de auto. Moet is in zn bench. Kei warm. .... Dus wacht wel tot het weekend.