Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Jezus... sorry dat ik het zeg maar WAT een domme actie zeg!jij kan er verder ook niks aan doen, maar toch...
Wat een mooi verblijf trouwens! Waarom is het verblijf gesplitst? Klikt het niet?
Natas, knappe mr Grey!fijn dat het zo voor iedereen goed uitkwam!
pearlie schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Jezus... sorry dat ik het zeg maar WAT een domme actie zeg!jij kan er verder ook niks aan doen, maar toch...
Wat een mooi verblijf trouwens! Waarom is het verblijf gesplitst? Klikt het niet?
Natas, knappe mr Grey!fijn dat het zo voor iedereen goed uitkwam!
Nou niet meteen zo oordelen, ze heeft zsm de ram weggehaald nadat ze het nestje ontdekte. Maar ze zit er uiteraard niet 24/7 met haar neus op.
Nee ik heb ze samen geprobeerd maar de rammetjes maakten elkaar af, dat was nooit goed gekomen.
Gigixponys schreef:Oh die zijn leuk geworden! Hebben de 2 witjes van Chupa ook rode ogen?
caro29 schreef:[ [url=m/sv0g1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik geloof dat ik nu al een favorietje/blijvertje heb. Nadeel is wel dat er wat anders moet verhuizen. Ik heb een limiet aan hokken/aantal konijnen maar deze is wel
_KiMbErLeY_ schreef:En natas, moooooie beebs!ik blijf fan van die aller rechtste met een stip op zn kop
xXutopiaXx schreef:Gigixponys schreef:Oh die zijn leuk geworden! Hebben de 2 witjes van Chupa ook rode ogen?
Nee, alleen die ene van CinnaIs 't dan eigenlijk ook een albino?!
Of 'gewoon' wit-roodoog... of ís dat albino?
Gianti schreef:Nu we over komijnenrennen hebben. Ik heb nu gaaspanelen staan van 60cm hoog. Maarja dat is natuurlijk wachten tot er 1 er overheen komt. Zoek dus iets rond een meter hoog en liefst zwart gaas. Maar de meeste dingen hebben een maaswijdte van 5cm en ik heb dwergjes van 1.3 kg... dus vermoed dat die er zo doorheen gaan. Iemand suggesties van welke panelen wel werken en niet bizar duur zijn...
[
[ [url=m/FnRAKD.jpg]Afbeelding[/url] ]
maylotje schreef:Gianti schreef:Nu we over komijnenrennen hebben. Ik heb nu gaaspanelen staan van 60cm hoog. Maarja dat is natuurlijk wachten tot er 1 er overheen komt. Zoek dus iets rond een meter hoog en liefst zwart gaas. Maar de meeste dingen hebben een maaswijdte van 5cm en ik heb dwergjes van 1.3 kg... dus vermoed dat die er zo doorheen gaan. Iemand suggesties van welke panelen wel werken en niet bizar duur zijn...
[
Edit wilde een pb doen. Oeps. Hihi
Maar wilde dus vragen of de vaste aanbouw van het hok goed bevalt ook met schoonmaken van het hok bijvoorbeeld. Ik keek hier zelf naar als uitbereiding voor aan mijn hok + ren.
maylotje schreef:Gianti schreef:Nu we over komijnenrennen hebben. Ik heb nu gaaspanelen staan van 60cm hoog. Maarja dat is natuurlijk wachten tot er 1 er overheen komt. Zoek dus iets rond een meter hoog en liefst zwart gaas. Maar de meeste dingen hebben een maaswijdte van 5cm en ik heb dwergjes van 1.3 kg... dus vermoed dat die er zo doorheen gaan. Iemand suggesties van welke panelen wel werken en niet bizar duur zijn...
[
Maar wilde dus vragen of de vaste aanbouw van het hok goed bevalt ook met schoonmaken van het hok bijvoorbeeld. Ik keek hier zelf naar als uitbereiding voor aan mijn hok + ren.
Gianti schreef:maylotje schreef:
Tot nu toe bevalt het zeker! Alleen even puzzelen soms om deel onder nachthok schoon te maken, maar daar staat dus nu een zandbak, dus die trekken we dan gewoon eronder uitrest maak ik in 5 min elke ochtend even netjes met stoffer en blik
maar ja je moet wel op je knieën, maar opzich vind ik meer dan genoeg ruimte om het even makkelijk aan te vegen.
Hebben nu ook uitbreiding andere kant op![]()
[ [url=m/Qu3flO.jpg]Afbeelding[/url] ]