De nieuwe inrichting
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Het aquarium is overigens inmiddels niet meer te koud maar juist te warm. Verwarmingselement doet het dus wel, maar heel stabiel lijkt hij ook niet te zijn. Denk dat ik het voor nu even zo laat en misschien (nadat ik weer geld heb gehad) toch die andere heater bestel. Kan ik de huidige mooi gebruiken om het water voor de waterwissels te verwarmen in de emmer.
Melyoramel schreef:Kan zijn dat het gewoon prima werkt! Maar eerst was het water koud, en toen ging de verwarming stoken, laat zo maar zeggen, tot de gewenste temperatuur was bereikt. En dan slaat ie af, maar dan is de verwarming natuurlijk nog hartstikke warm, dus het water warmt nog even verder op. Dat zou zich moeten stabiliseren na een dagje
Captain schreef:Nou dat wordt geen aquarium in de muur.
Kosten voor alleen de ombouw, 2k zonder BTW. Inclusief aquarium en alles erop en eraan zit je dus al zo aan de 4k. Dat is echt te gek. Geen idee of ik dan uberhaupt een aquarium wil. Zo random in een kamer vind ik echt niet mooi. Jammer.
LieveLoes schreef:J0anieke schreef:Dennerle bakken hoor je tot de rand toe te kunnen vullen, dus nee. Staat het aquarium direct op je dressoir of heb je er een onderlegger onder?
Ik heb dat zwarte matje eronder, dus niet direct op het dressoir!
Ik ga hem sowieso opgeven in de hoop van garantie
ChristaMoor schreef:LieveLoes, kan het zijn dat er ergens een slang of kabel aan het overhevelen is gegaan?
Hier hebben we de tijden van de lampen een uur opgeschroefd, nu zo'n twee weken geleden. Het lijkt erop dat de planten toch weer beter groeien, ik zie weer meer jong blad. Nu alleen oppassen dat de alg niet de kans krijgt.
En we willen wat kardinalen erbij (zijn er nu nog maar zes). Gisteren wezen kijken, maar dat waren zulke kleintjes dat het gelijk hapklare brokken zijn voor de maanvissen. Dus nog niet geslaagd.