Ja arme kloot .. en anders krijgt hij wel dwangvoer naast de medicatie (gasbuik is het niet, heb ik al gecheckt vanmorgen) hij zag er wel ontspannender uit dan vanmorgen (toen stonden z'n oren strak naar boven/achter)
Hier vinden ze het leuk om snachts ruzie te gaan maken Word telkens wakker van het lawaai, stel mutsen...
MoppieFilou
Geplaatst: 02-08-18 21:48
Rebecca: Haha .
Lady: Dat is niet zo leuk inderdaad..
Edit: Nog even een vraagje. Lilly eet heel snel en schrokt alles echt naar binnen, terwijl Lou op zijn gemakje eet en ook echt enkel wanneer hij daar zin in heeft. Het gevolg is dat Lilly alles al op heeft alvorens Lou er zin in krijgt . Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Of krijgt ie na een tijdje zelf wel door dat er niets meer overblijft als hij niet meteen eet?
Durf ik niet te zeggen, hier hebben ze een vol bakje voer een hele dag door waar ze allebei tussendoor regelmatig even van gaan eten.. Hier is altijd genoeg voor beide. Je kan het wel proberen of hij zelf door krijgt dat er weinig overblijft en dan kan je altijd nog kijken naar een andere oplossing als dat niet zo is. Zo lang hij maar wel genoeg hooi eet natuurlijk
Haha hier zijn ze ook niet al te slim hoor... soms doe ik de brokjes in hun bakje en staan ze me aan te kijken "waar is ons eten?!" Terwijl t er al lang in zit
Hier hetzelfde met Billy en Pepper, Billy eet meteen snel alles en Pepper pakt liever de hele dag door wat hapjes Gezien de situatie van Pepper krijgen die 2 dus onbeperkt eten waardoor Billy obese is en Pepper skinny
Billy heeft weer een heel klein beetje gegeten en rende weer van mij weg dus hopen dat hij snel weer de oude is!
Ik hoop het ook Tarzan! Misschien toch wat bevangen van de warmte geweest?
MoppieFilou
Geplaatst: 03-08-18 08:18
Tarzan: Haha . De brokjes blijven hier wel wat langer liggen doorheen de dag, dus ik denk dat beiden daar wel genoeg van binnenkrijgen. Het zijn vooral de groenten die Lilly snel opeet. Wel lastig om te zien wie wat eet als ze zo samen zitten .
Billy stond weer te springen voor brokjes en zat hooi te eten toen ik bij de ren kwam dus alles weer in orde Denk dat hij gewoon wat buikpijn had, de warmte zal het niet zijn geweest aangezien hij het sochtends om 6 uur had ..
Bij groente blijf ik meestal even erbij zitten, ik heb het vermoeden namelijk dat Flip weer haakjes heeft, hij heeft veel moeite met grote stukken groente eten dus voer ik hem dan uit de hand, ik ga naar de DA zodra het minder warm is aangezien ik geen airco heb in de auto en de DA een half uur rijden is, hij eet verder gewoon dus is nog geen haast bij.
Ik had Billy en Pepper even losgelaten, ochtendgymnastiek
MoppieFilou
Geplaatst: 03-08-18 09:45
Net nog even gegaan en er waren nog wat groenten over die Loutje aan het opeten was .
Geweldig!
Lou heeft nu ook snot.. Het lijkt wel of ze er beide echt last van hebben nu, ook al is hun neusje nu wel vrij proper... Als het wat minder warm is misschien toch nog maar eens langs de DA.
Arm konijn.. Ik ga deze namiddag in de ene helft van de ren de platen weer weghalen. Lou probeert constant te graven, omdat hij vroeger altijd in z'n tunnel ging zitten met dit weer, arm ding.. Ik heb daar alles weer platgelegd en de tunnels dichtgemaakt, en dan hopen dat ze "niemand" meer ruiken. Dan probeer ik dat deel vd ren gewoon te vermijden zodat ik geen been breek .
Voorlopig zitten ze ook nog met kartonnen dozen als huisjes id ren zodat ze geen ruzie beginnen maken. De houten, niet afwasbare huisjes komen later wel weer.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-18 16:13
Komt vast goed Moppie!
Blik eigent nu ook al pakketjes toe, wat moet ik hiermee