Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
 ) denk dat ik maar een handschoen ga aandoen.
 denk dat ik maar een handschoen ga aandoen. 

Sannert schreef:Wat naar cayenne ! Goed dat je gaat zoeken naar het probleem. Hoop dat het beter wordt ! Echt top dat je het zo aanpakt !
Wat fijn Lynn! Voor welke stichting doe je dit ? (Of heb je dat al eens gemeld ?)
Het oefenen van de commando's die we op cursus geleerd hebben gaat goed ! Hij bijt alleen bijna mn vingers eraf.denk dat ik maar een handschoen ga aandoen.
En vandaag was ie weer ontsnapt uit de bench. Gelukkig alleen een papieren zak te pakken gekregen, want ik had niet zo heel goed opgeruimd.

. Vooral in gezelschap heft ze de 'aan de kant' zelf even op om dan bij iemand anders te gaan zitten. Of de 'hier' wordt ineens een 'daar', wat niet handig is als ik op mijn paard zit en ik haar wil aanlijnen.
 . Vooral in gezelschap heft ze de 'aan de kant' zelf even op om dan bij iemand anders te gaan zitten. Of de 'hier' wordt ineens een 'daar', wat niet handig is als ik op mijn paard zit en ik haar wil aanlijnen.  .
 . 

tranen in mijn ogen. En als ik erover wrijf doet het nog pijn.
 tranen in mijn ogen. En als ik erover wrijf doet het nog pijn.  maar af gaat inmiddels steeds beter. Kont blijft nu ook netjes op de grond.
 maar af gaat inmiddels steeds beter. Kont blijft nu ook netjes op de grond. 

Herkenbaar.
 Herkenbaar. 

Tof!
 Tof!  Hoe oud is ze ook alweer?
 Hoe oud is ze ook alweer? 
  De furminator is wel heel fijn trouwens! Ze is gek op borstelen.
 De furminator is wel heel fijn trouwens! Ze is gek op borstelen.  Er zijn hier in de buurt af en toe evenementen waarbij je hond het mag uitproberen (onder toeziend oog van een expert uiteraard). Maar daar is Fajah nog lang niet aan toe. Ze vind schapen en andere dieren wel ontzettend leuk.
 Er zijn hier in de buurt af en toe evenementen waarbij je hond het mag uitproberen (onder toeziend oog van een expert uiteraard). Maar daar is Fajah nog lang niet aan toe. Ze vind schapen en andere dieren wel ontzettend leuk.  auw!
 auw!

) maar wij hebben een nepperd van een ander merk en die was een stuk goedkoper. Ik maak steeds korte halen en dan vliegen er wolken haren vanaf. En ze vind het heerlijk. Daarna is het echt een blij ei
 ) maar wij hebben een nepperd van een ander merk en die was een stuk goedkoper. Ik maak steeds korte halen en dan vliegen er wolken haren vanaf. En ze vind het heerlijk. Daarna is het echt een blij ei  Ze gaat er ook echt lekker voor staan.
 Ze gaat er ook echt lekker voor staan. 

.
 . 

)
 ) , zo blij dat ze ook in al die oude past! Wat een luxe!
 , zo blij dat ze ook in al die oude past! Wat een luxe! )
 )