KarinW86 schreef:Wat wil je erover wetenheb hier een hele leuke dwergpoedel rondlopen
[ [url=m/r3t6iF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk! Nou, alles!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinW86 schreef:Wat wil je erover wetenheb hier een hele leuke dwergpoedel rondlopen
[ [url=m/r3t6iF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt1 schreef:KarinW86 schreef:Wat leuk! Nou, alles!Hoe kom je aan hem/haar? Hoe vind je zo'n poedeltje als gezelschapsdier en is het zo dat ze niet wat langere wandelingen kunnen maken of wel? Ze schijnen heel slim te zijn, hoe ervaar jij dat met de opvoeding enzo?
Britt1 schreef:Wat leuk! Nou, alles!Hoe kom je aan hem/haar? Hoe vind je zo'n poedeltje als gezelschapsdier en is het zo dat ze niet wat langere wandelingen kunnen maken of wel? Ze schijnen heel slim te zijn, hoe ervaar jij dat met de opvoeding enzo?
Britt1 schreef:Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels is het definitief en kunnen we eind augustus een pupje ontvangen uit een heel leuk nest van een betrouwbare fokkerWe willen een reutje en zullen de keus krijgen tussen twee reutjes, want de andere pups zijn teefjes. Het ene pupje is kleiner dan de andere dus zal misschien echt een kleine dwergpoedel worden. Heel benieuwd en over een paar weken zien we ze in het echt en gaan we kiezen.
KarinW86 schreef:Britt1 schreef:Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels is het definitief en kunnen we eind augustus een pupje ontvangen uit een heel leuk nest van een betrouwbare fokkerWe willen een reutje en zullen de keus krijgen tussen twee reutjes, want de andere pups zijn teefjes. Het ene pupje is kleiner dan de andere dus zal misschien echt een kleine dwergpoedel worden. Heel benieuwd en over een paar weken zien we ze in het echt en gaan we kiezen.
Ow wat leuk en wat snel!
Wat voor kleur is de puppy?
Kiekeboefje schreef:Dag dag!
Hoe is het met de poedels?![]()
Afgelopen week het leuke nieuws gekregen dat mijn teefje drachtig is. Heel blij mee!
Teefje Puck is een abricot/sable kleine middenslag, reutje is een grote abricot dwerg. De ouders van beide zijn black en tan :’) ik ben zo benieuwd wat Puck er van gaat bakken.
Kiekeboefje schreef:Dag dag!
Hoe is het met de poedels?![]()
Afgelopen week het leuke nieuws gekregen dat mijn teefje drachtig is. Heel blij mee!
Teefje Puck is een abricot/sable kleine middenslag, reutje is een grote abricot dwerg. De ouders van beide zijn black en tan :’) ik ben zo benieuwd wat Puck er van gaat bakken.