En hoe is het met haar pootjes? Trekt dat ook nog steeds goed bij?
Lisadliam
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-15 07:40
Ayasha schreef:
En hoe is het met haar pootjes? Trekt dat ook nog steeds goed bij?
Het is beter dan dat het was maar echt goede benen heeft ze niet. Ze staat te hakkig en haar klauwhoek is niet goed. Maar verder stapt ze er vlot over gelukkig
Smurflin
Geplaatst: 04-01-16 13:35
Hoe gaat het nu? Zo leuk om dit te volgen.
Lisadliam
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-16 20:34
Smurflin schreef:
Hoe gaat het nu? Zo leuk om dit te volgen.
Ja gaat goed ze moet wel iets hoesten maar ze is er gelukkig niet ziek van. Tis ook raar vochtig weer natuurlijk.
Ik kreeg pas nog n brief van crv met een plastic zakje waar ik haar in kon doen, dat zij haar wouden testen op Nederlandse basis zeg maar. Ik wil haar wel laten testen maar dan betaal ik het zelf zodat ik de zeggenschap erover heb. Het kost ook niet de halve wereld.
Ik kreeg op oudjaarsdag telefoon met de mededeling dat Mairy nu eindelijk officieel van mij is!
Ik heb nog meer leuk nieuws, mijn vriend en ik hebben namelijk 7 jersey embryo's uit Canada gekocht. We zijn toen op bezoek geweest bij een top jersey fokker en eerlijk gezegd was dat echt het toppunt van de hele vakantie. We hebben mail contact gehouden en nu dus 7 embryo's gekocht! Ik zal daar tegen die tijd wel een apart topic voor maken voor de geïnteresseerden. Ik weet namelijk nog niet wanneer we die kunnen gaan inzetten bij draagmoeders.
Gaaf! En fijn dat het nu helemaal rond is. Ga je haar nog laten testen bij het crv?
Lisadliam
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-16 20:40
Mizora schreef:
Gaaf! En fijn dat het nu helemaal rond is. Ga je haar nog laten testen bij het crv?
Ja is wel de bedoeling, ik moet alleen even uitzoeken hoe en wat en het even regelen maar dat is er ivm drukte helemaal bij in geschoten eigenlijk. Alles op zn tijd.
Oh leuk! Jersey's zijn echt toffe koeien! Waarom hebben jullie ervoor gekozen om bij procure geen gesekste embryo's te gebruiken? Of waren die niet beschikbaar?
Als ik het goed begrijp krijg je dan al een embryo met een bepaald geslacht? Welk geslacht willen jullie graag?
Lisadliam
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-16 23:17
Sastaic schreef:
Oh leuk! Jersey's zijn echt toffe koeien! Waarom hebben jullie ervoor gekozen om bij procure geen gesekste embryo's te gebruiken? Of waren die niet beschikbaar?
Was niet beschikbaar inderdaad. Deze hadden ze nog zitten.
Lisadliam
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-16 23:19
F_inley schreef:
Wat leuk om dan weer te volgen!
Als ik het goed begrijp krijg je dan al een embryo met een bepaald geslacht? Welk geslacht willen jullie graag?
Vaarsjes! (Vrouwelijk) maar een stier is geen ramp, misschien schopt ie het tot fokstier. Wie weet.