Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig nog steeds gek van husky's, ondanks het bijtincident toen, dat was zeker een van de hardere leer momenten toen. Ze mocht helaas niet heel oud worden en had ook al wat mankementjes toen ze bij ons kwam. Sinds die tijd wilde ik toch altijd wel weer eens aan een husky beginnen, maar wel als ik tijd en ruimte zou hebben. Door de jaren heen veel gelezen en ervaringen gedeeld met mensen die ook husky's hebben. Dus ik ga er zeker niet onvoorbereid aan beginnen.
het had natuurlijk geen zak geholpen
orgineel is ze wel.
ik was toen een meisje van 14, momenteel ben ik 18 jaar en nog steeds geen spijt. Hij was van familie en toen hij hier 1 week logeerde was ik al verkocht
na een paar maand was ie van mij

maar dat ben ik! Tenzij je ze hond naar de dag/nachtopvang doet
. Mijn honden zijn eigenlijk nooit alleen. Maximaal 20/60 min. Nu weet ik dat ik in een luxe positie zit en dat ik werk aan huis
. Zweden is ook een hondenland en ze zijn ook overal welkom! 

Ahhh nee hoor, hij is best braaf maar ik heb te vaak toch het risico genomen en dat het toch fout ging. Ik speel op safe nu, die verantwoordelijkheid moet ik nemen.
) hij kan zelfs in het bos loslopen. Maar ik blijf altijd uitkijken naar bv een hert, dan roep ik hem bij me en heeft hij het nog niet eens Door
hij is stiekem en beetje lui wat dat betreft haha.
)
negeer mijn berichtje maar haha!
supergezellig en je merkt vanzelf of het klikt. 
Iemand die regelmatig 10 uur lang van huis is zou ik het sowieso niet aanraden een hond, ongeacht het ras, aan te schaffen- tenzij er iets geregeld kan worden met een oppas. Of het moeten allemaal nachtelijke shifts zijn.
ga je op de skie's? Wij gaan dit jaar waarschijnlijk weer naar de grens bij noorwegen met de honden, vaak ligt daar veel sneeuw in de bergen