Nee inderdaad, dat is ook wat je vaak mis ziet gaan als mensen ondoordacht een husky in huis halen.
Nou moet ik zeggen dat ik ook totaal onervaren was toen we onze herplaatser kregen hoor, ik was toen 16 en vond het gewoon hele mooie honden, al sinds ik op mijn 8e een knuffel husky kreeg was ik er gek van haha. Ik heb dan ook ontzettend veel geleerd van die hond
Gelukkig nog steeds gek van husky's, ondanks het bijtincident toen, dat was zeker een van de hardere leer momenten toen. Ze mocht helaas niet heel oud worden en had ook al wat mankementjes toen ze bij ons kwam. Sinds die tijd wilde ik toch altijd wel weer eens aan een husky beginnen, maar wel als ik tijd en ruimte zou hebben. Door de jaren heen veel gelezen en ervaringen gedeeld met mensen die ook husky's hebben. Dus ik ga er zeker niet onvoorbereid aan beginnen.
Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe het zal gaan, wat voor hondje er op mijn pad komt. Of het een flinke uitdaging zal worden of juist het tegenover gestelde.
En ik vind het voor onze andere hond ook wel fijn er weer een maatje bij te krijgen, kunnen ze mooi samen spelen. Ook al is zij al wat ouder (12), qua spelen met andere honden zie je daar niks van