@daphne: leuke beestjes hoor. @Miesemuisje: tja, dan horen die geluiden er bij @tooske: mooie flat...maar is die doorgang van het trapgat niet te klein ??
Hier zitten de dames lekker in de zon op het gras. Straks Dobby naar buiten en de heren los laten.
Tooske
Geplaatst: 21-09-14 12:34
Ja dat zei mijn vader ook al haha kijken of ze erdoorheen passen anders moeten ze groter. Hij is niet zo mooi als mijn andere maar wel een stuk praktischer en groter!
Daphneeeej
Geplaatst: 21-09-14 12:39
Ruby1995 schreef:
Leuke flat maar de gaten lijken klein, of lijkt dat zo?
Die eerste is leuk daphneeej!
Jip is een CH teddy Lekkere fluffy. Lance is een Lunkarya en de andere 2 onbekend, of iig uit het dierenasiel gehaald waar ik werk. Ze hadden extra zorg nodig.
Ik heb even net met 1 van de cavia's gepast maar het lijkt mee te vallen hoor en anders kan ik de trap idd nog iets anders zetten zodat er meer ruimte is.
@tooske: gelukkig. Het zou zonde zijn om je nieuwe hok meteen te moeten geen 'verbouwen'
Ik heb net Paultje maar binnen gehaald. Die had een dik pootje met een duidelijk bijtwond er op. Dus pijnstiller/ontstekingsremmer gespoten en nu mag ie bij Dobby op de bovenverdieping logeren. Dobby is meteen in alle staten en loopt hippend en klappertandend door het hok maar komt vooralsnog niet bij hem in de buurt
Stefaaah
Geplaatst: 23-09-14 19:02
Paultje, wat een leuke naam Hopelijk is zijn pootje snel weer beter!
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-14 19:07
Hij slaapt veel, maar lekkernijen gaan er achter elkaar in. Verder loopt ie wel gewoon naar de drinkbak, maar ook niet overmatig. Dus ik denk geen koorts, alleen flink dik. Straks krijgt ie weer een spuitje met Carprofen. Dobby vind het wel gezellig, maar ook 'eng' De held
Wat denken jullie? Zou een 4e caafje goed gaan in mn groepje van 3 dames, die ik nu heb zitten? Ben sinds pluk echt groot fan van borstelcaafjes geworden en ben geneigd dr n babyzusje bij te kopen voor mn dames...
Ik zou bij 3 dames eerder voor een castraat kiezen als je de ruimt hebt.
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-14 18:55
Ik ook denk ik, veel gezelliger
Paultje vindt zijn spuitje nog steeds niet lekker en vecht net zo lang tot ie weer vaste grond onder de pootjes heeft en ondertussen ook proberen om mij in de vingers te bijten Maar hij toont wel iets levendiger en hipt iets meer rond. Wondje is ook dicht nu.
heb nu voor de 4de keer sinds 5 jaar een uur gereden en het begint eindelijk ergens op te lijken! blijf weer normaal op het paard zitten zonder dat mijn benen/armen/kont alle kanten op gaan (dat is overdreven maar dat gevoel had ik in het begin wel )
Ik heb n hok van 4m2 met allerlei klim en schuil opties, groter lukt vrees,ik niet omdat k op n flat woon. Kan eventueel wel in de hoogte bouwen Waarom n castraat ipv nog n dame erbij?
Omdat je met meerdere dames eerder gekibbel hebt. Die kunnen weleens wat ruzie maken een castraat zorgt ervoor dat het allemaal een beetje goed blijft gaan zorgt voor rust in je groep. Je hebt toch zat ruimte dan?
Ah dank je! Merk idd nu ook wel dat de meiden n beetje tegen elkaar mopperen en piepen idd... Zal dr nog eens goed over na denken en dan misschien eens bij een opvang voor n lieve castraat kijken
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-14 09:42
@AB: lekker de ruimte dus, fijn om te lezen. Doe eens en fotootje van je hok
Hier mijn castraat. Hij kwam met de naam Japie oid, dus daar heb ik maar Gunner van gemaakt Zat vrouwen achter hem en toch nog kijken 'over de schutting' ...mannen....
Oeps ik kan niet rekenen morgens vroeg T is 3m2, maar de dames hebben nu ruimte zat ook nog. Ze zijn vrij klein gebleven, dat scheelt weer wat.Wat n een super schattige gluur foto van Gunner!