Poes krijgt een mix van Applaws graanvrij voer en Hills Anti Hairball. Ze krijgt bijna geen natvoer, en als ze het al eens krijgt dan likt ze alleen de saus op. De vleesjes blieft ze niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De kasten en zijn speelgoed hingen ook lekker vol touwens xd
  De kasten en zijn speelgoed hingen ook lekker vol touwens xd                                                         
Evelien_vp schreef:Ah wat een knapperd Mijkee!!!
Heeft iemand van jullie ook een heel vocale Rag zitten toevallig?
Gimli weet me soms wakker te houden s nachts door aan de deuren te krabben en te miauwen als hij niet op de kamer mag.
En hoe doen jullie het met al dat lange haar als ze van de kattenbak komen en er nog wat in hun haar hangt na een kakje? Ik las al op sommige plaatsen van het kort te knippen eventueel?
 . Ik heb er 2; broer en zus.  Zus begint aan de deur te krabben als ze vind dat het tijd is om wakker te worden, in de zomer kan het bijv. al om 4.30u
 . Ik heb er 2; broer en zus.  Zus begint aan de deur te krabben als ze vind dat het tijd is om wakker te worden, in de zomer kan het bijv. al om 4.30u  
   , ze zitten in de keuken opgesloten in de nacht, als ik dan de deur open doe is het voor haar prima,dan kunnen we nog even doorslapen maar helaas is daar dan Broer die begint vervolgens enorme serenades te houden en stopt niet totdat ik eruit ben, hij is echt een zwaan kleef aan, zodra ik even uit zicht ben, gaat hij weer van start, gelukkig zijn er ook momenten dat hij niet van zich laat horen, bij je liggen doet hij dan weer niet, maar wel altijd in de buurt. Soms ga ik dan maar op de bank in de woonkamer slapen anders kunnen we echt niet blijven liggen
 , ze zitten in de keuken opgesloten in de nacht, als ik dan de deur open doe is het voor haar prima,dan kunnen we nog even doorslapen maar helaas is daar dan Broer die begint vervolgens enorme serenades te houden en stopt niet totdat ik eruit ben, hij is echt een zwaan kleef aan, zodra ik even uit zicht ben, gaat hij weer van start, gelukkig zijn er ook momenten dat hij niet van zich laat horen, bij je liggen doet hij dan weer niet, maar wel altijd in de buurt. Soms ga ik dan maar op de bank in de woonkamer slapen anders kunnen we echt niet blijven liggen  

vrienden van ons komen altijd oppassen en wij passen op hun katten.
  vrienden van ons komen altijd oppassen en wij passen op hun katten.  

Ze heeft weer de mysterieuze kale plekken. Geen jeuk, geen schilfers, geen roodheid.. alleen kaal. Schimmeltest bij een nieuwe DA laten doen (oude DA hield het op ringworm) maar die test was negatief. Dus wat het wel is? Ook is ze flink ingeteerd qua bespiering. Nieuwe DA vermoedt artrose, dus daar krijgt ze nu een supplementen voor. Ze slaapt graag op mijn bureau, maar die sprong is echt niet goed meer voor haar
 Ze heeft weer de mysterieuze kale plekken. Geen jeuk, geen schilfers, geen roodheid.. alleen kaal. Schimmeltest bij een nieuwe DA laten doen (oude DA hield het op ringworm) maar die test was negatief. Dus wat het wel is? Ook is ze flink ingeteerd qua bespiering. Nieuwe DA vermoedt artrose, dus daar krijgt ze nu een supplementen voor. Ze slaapt graag op mijn bureau, maar die sprong is echt niet goed meer voor haar  Als ze eraf is gesprongen dan loopt ze echt kreupel met haar voorpootjes.
 Als ze eraf is gesprongen dan loopt ze echt kreupel met haar voorpootjes. 

Evelien_vp schreef:Oooh Rosie ziet er zo lief uit! En wat voor een karaktertje heb je in huis gehaald? Een knuffelkont?