Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemklatsch schreef:En is er iemand die mij kan helpen? Ik ben spontaan allergisch geworden voor mijn 2 ratten. Ze staan bij mij op de kamer, en naar beneden (woonkamer) mogen ze niet ivm mijn moeder die ernstig ziek is. Mijn vriend wil ze absoluut niet in huis, dus heb als enige mogelijkheid ze weg te doen. Heb in mijn omgeving al rond gevraagd maar niemand wil ze overnemen...Dus misschien zijn er hier nog mensen die een plekje overhebben? Kooi mag zo meegenomen worden.
Het zijn 2 husky broertjes van ruim een jaar oud, zitten dus ook al vanaf de geboorte samen. Bijten absoluut niet, zijn wel de laatste maand wat minder in hand geweest, maar zijn wel tam.
Ronnie25 schreef:eclair98 schreef:ik kom weer uit de mee lees stand: HOE KRIJG DIE RATTEN OP DE FOTO!?
urenlang geduld, ik ga er altijd helemaal voor zitten
. Volg ze met alles wat ze doen en schiet foto's. Moet zeggen
dat het met me telefoon nooit luktDie is te traag haha
Ronnie25 schreef:eclair98 schreef:ik kom weer uit de mee lees stand: HOE KRIJG DIE RATTEN OP DE FOTO!?
urenlang geduld, ik ga er altijd helemaal voor zitten
. Volg ze met alles wat ze doen en schiet foto's. Moet zeggen
dat het met me telefoon nooit luktDie is te traag haha
GoGoNut schreef:Helaas de ratten nu op zolder staan.... zoonlief heeft het 1,5 week geprobeerd maar kan echt niet slapen. Staat hij 4.30 aan het bed bij ons, en gisteren lag hij op de bank te slapen toen ik beneden kwam. Echt sneu. Helaas maar 2 slaapkamers vandaar de keus naar zolder. Nu even kijken wat we doen...
Ik heb zelf vroeger mijn ratten op de kamer gehad en geen last van. Ook topic op bot geopend waar vrijwel niemand last had van de ratten 's nachts.. Echt balen want wil ze niet kwijt..