Ja grappig hè! Hebben we steeds gedaan haha, in het begin om de 2 dagen foto's gemaakt en steeds in dezelfde volgorde gezet Op instagram heb ik er een aantal achter elkaar gezet, zo'n grappig gezicht
Haha ja... mijn vriend gaf me ook wel de nodige blikken..... Maar tis 'm niet gelukt Sterker nog, hij gaat een heel mooi nieuw hok bouwen En ik heb weer allemaal nieuwe ideeën erbij voor m'n konijnenparadijsje Dus hij is nog lang niet klaar hahaha
Ik denk dat ik voor Nacho ga Heel wat anders, maar Nibit is van dezelfde leeftijd en dat vind ik wel bij elkaar passen.. en ik denk dat ik Fudge meer een meisjesnaam vind Ik weet 't niet... Maar Nacho, of Fudge dacht ik inderdaad... nu nog kiezen
jolmer20
Geplaatst: 19-08-20 19:13
Hmm ik vind Nacho wel super leuk! Past bij Nibbit inderdaad haha!
Ah wel lief van je vriend!
Ik volg je ff op instagram! Leuk!
xXutopiaXx
Geplaatst: 19-08-20 19:51
Oh leuk!! Ik probeer meestal om de dag een fotootje erop te zetten Gebeurt genoeg hier dus altijd wel iets om te posten Is het geen pony/paard, dan is 't wel een konijn of hond/kat Of gewoon een mooi plekje of iets anders nieuws haha
Ik zong net al: Nacho Nacho mannnnn Jaa, die is net zo gek als ik hihi, ben ik érg blij mee! Onze laatste euro's gaan geregeld uit aan voer/verzorging voor de dieren, dan eten we zelf wel een boterham
De nieuwe mat is gister binnen gekomen, straks alles maar even veranderen hoop dat Ziggy het niet kapot krabt want het is toch best wel zacht.
Coconut
Geplaatst: 20-08-20 09:08
Ben benieuwd naar de mat, LL!
Ik vind Nacho ook een leuke naam
laughterline
Geplaatst: 20-08-20 10:02
Volgens mij voelt wombat zich niet goed vandaag. Hij heeft nog niks gegeten en ziet er een beetje duf uit. Ligt veel.
Onze auto is al 4 weken stuk en zijn aan T wachten tot ie gemaakt is... misschien kan ik even naar de dierenarts fietsen en vragen voor iets tegen de pijn? Lastig als ie hem niet kan zien/onderzoeken natuurlijk.
Edit: ben bang dat het z’n buikje is. Omdat hij zo veel ligt en zie m soms met t buikje naar beneden duwen..
Best even pijnstilling en een darmopwekker geven, dat kan nooit kwaad!
laughterline
Geplaatst: 20-08-20 12:01
Ik weet t niet zo goed.
Vriendin heeft me snel naar de dierenarts gebracht om medicijnen op te halen. Anti inflammatory voor de pijn en iets voor z’n buikje idd.
Eerst maar eens wat eten erin proberen te krijgen. Nog niks gegeten en heb m nog niet zien keutelen. Ligt alleen maar
Oh en terror ziggy had het na 2min al kapot Het was niet goedkoop (ik dacht, lang termijn oplossing ipv dekens) dus baal er wel van. Hopen dat ze niet te veel kapot trekt.
Jakkie....even laten checken bij de dierenarts? Of kan dat niet zo makkelijk in Afrika?
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-20 18:40
Ah jakkie LL!
laughterline
Geplaatst: 20-08-20 18:58
Wij zitten al 4 weken zonder auto helaas... als T goed is is die morgen of hopelijk deze week nog gemaakt. De dierenarts in T dorp is niet zo bekend met konijnen en daar is waar ik de medicijnen heb kunnen krijgen. Ze had alles goed opgezocht in een boek in ieder geval. Maar kon ze dus niet meenemen er naartoe en weet niet of dat verschil maakte.. hopelijk voelt ie zich beter morgen en anders hoop ik dat onze auto gemaakt is, of iemand ons kan brengen naar de dierenarts een dorp verderop.
Maar ik krijg (het meeste dan) de medicijnen en dwangvoer er in ieder geval wel goed in.
Hij ligt wel iets minder veel op z’n buikje, en lijkt iets minder suf dan vanmorgen en vanmiddag, dus dat lijkt me wel wat positief. Alleen nog geen zin in eten.
Ach, wat akelig. Hopelijk is jullie auto snel gemaakt en valt de schade mee!
Als je niet zover weg had gewoond, dan had ik hem gerust willen brengen naar de dierenarts.
laughterline
Geplaatst: 20-08-20 19:13
Haha dat is lief, dank je wel
We hebben in ieder geval medicatie dus ik hoop heel erg dat die snel hun werk gaan doen. Als het gas is in het buikje, dan had het heel snel gegaan toch? (Of kunnen ze heel goed zijn in pijn verbergen?)
spookyskippy
Geplaatst: 20-08-20 19:21
Sterke LL. Gelukkig wel iets van medicatie. Keutelt Wombat nog wel?
Mijn ervaring is dat ze het heel goed kunnen verbergen.
Ik heb het nog niet gezien, al doet hij het vaak netjes in de bak dus dat is een beetje lastig. Hij heeft ook medicatie om de darmen op gang te krijgen dus hopelijk snel.