Napoleon is vandaag 'jarig'. 10 jaar alweer. Jarig tussen aanhalingstekens omdat ze 10 jaar geleden bij mij gekomen is, ze zal dus 1-2 maanden ouder zijn.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-20 21:43
Happy bday !
Ik was Blik kwijt... Zat die doos op de eettafel stoel, waar die niet mag komen . Met een kuchje en een ‘Bliiikk’ sprong ie er vanaf
10 jaar!! Dat is inderdaad een mooie leeftijd Gefeliciteerd allen
Heb inderdaad gevraagd of ze wisten hoe ze konijnen het beste konden houden, en toen stonden ze wel open voor tips, dus wel vriendelijk Of ze er iets mee gaan doen is een tweede Maar d'r vriendje was nog maar pas overleden... dus dat verklaard dat ze alleen zat
Haha die Blik Ik lees het steeds als [bliek]
Ik ben het hele weekend door m'n vriend gespamd met konijnenfoto's toen ik op Texel zat En toen ik gisteravond thuis kwam stond ie me op de oprit op te wachten met Nibit Zo lief
spookyskippy
Geplaatst: 18-08-20 08:05
Nog gefeliciteerd met Napoleon en Ziggy! Ah dat konijntje Utopia, goed dat je om haar welzijn gevraagd hebt Die Blik toch weer haha Ah kieskeurige cavia's, jammer dat ze niks lustte.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-20 08:20
Ik merk aan de flappies dat het hier in huis ook minder warm is. Zijn een stuk actiever en blijer !
Ja, hier ook duidelijk te merken. Heb op het moment alles openstaan voor het doorwaaien en ben hem nu ook chronisch kwijt.dan zit ie weer op mijn slaapkamer iets te slopen of achter een deur verstopt. Het is dat ie schattig is
Vandaag krijg ik als het goed is m'n nieuwe 'mat' binnen voor de konijnen. Dat deken werkt niet meer, Ziggy is een slopertje en laat het sneeuwen met de vulling en gooit het in het rond Dus heb een 'spill proof baby playmat' gekocht. Waterproof, kan het opvouwen en gewoon afvegen met een nat doekje. Hopelijk is het niet té zacht want kan me voorstellen dat dat niet gemaakt is voor de nagels van Ziggyroo
Als het goed is krijg ik het vandaag, dan laat ik het straks zien. Maar... this is africa
Oeska
Geplaatst: 18-08-20 10:27
Even een update van mijn kant! Ik had laatst gevraagd wat te doen met mijn oude ram nu zijn vriendinnetje overleden is. De lokale opvang denkt dat het wel kan lukken, ze hebben verschillende volwassen voedsters zitten dus we gaan donderdag op date om de juiste match te vinden.
Om Flappie extra aantrekkelijk te maken, hebben we afgelopen week de vaste ren uitgebreid van 2m2 naar 5m2 en nieuwe speeltjes/huisje/tunnel aangeschaft om straks te gebruiken, want stiekem was alles echt al wel oud. En ik denk dat ik dat niet meer schoon/geurloos ga krijgen voor het matchen Ik hoop écht dat opa Flappie een nieuw vriendinnetje gaat vinden En dat hij er zelf ook blij van wordt. Hij heeft de hele avond boos zitten stampen verstopt in een tunneltje, want een grotere ren (ofwel verandering) is blijkbaar gevaarlijk
Gigi, nog gefeliciteerd met napoleon, 10 jaar is een mooie leeftijd! Esther BLik is een grapjas hahaha! Pfff coconut, denk je ze blij te maken whahah! Wat fijn utiopia dat je info mocht sturen om ze zo goed mogelijk te houden Esther, hier zijn ze ook zichtbaar blij dat het weer iets minder warm is! Alice LL zul je altijd zien, pakketjes komen altijd als je er niet bent Wat fijn voor Flappie! Hopen dat hij snel een leuke nieuwe vriendin gaat vinden
Hier gaat verder alles goed, nijntjes zitten weer zo zoals ze moeten zitten, Suusje gaat goed in de groep gelukkig
Ohhhh... ik heb gisteren 5 konijntjes gehaald Wilde eigenlijk voor 1 rammetje gaan, maar we raakten aan de praat en ze moet/wil minderen in konijnen. Woont midden in de stad en d'r buren klagen (waren er ook wel erg veel...), dus toen heb ik nog 2 voedsters met hun gecastreerde vriendjes meegenomen
Dit is het rammetje:
Nu nog een naam... ik dacht iets met Fudge of Caramel... maar ben er nog niet helemaal over uit Van de anderen moet ik straks nog even mooie foto's maken
Tis echt een leukie Wel nog een beetje boos Verder nog een feh-voedster en een witte voedster met ook blauwe ogen En zij zitten dan samen met hun vriendjes
xXutopiaXx
Geplaatst: 19-08-20 14:09
Baby's zijn inmiddels niet meer zo klein Worden dit weekend 10 weken, krijg vrijdagavond hun prikje en dan worden ze zondag opgehaald... Ga ze missen...