Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Kaïn & Abel zijn ook errrg gaaf Kim.
En SUITSSSSSSScottie is ook wel echt een power vrouw dus super tof dat jouw Dana vernoemd is naar haar. En Idd echt leuk dat je ook een Harvey in de roedel hebt haha!
Warboel schreef:Ik vind Styx dus echt een hele toffe naam, dat is ook een heel erg tof boek van Peter Pontiac! Alleen is de betekenis niet zo gezellig, 'tis een rivier die de onderwereld (Hades) van de bovenwereld (aarde) scheidt![]()
Peter Pontiac heeft dat boek ook nooit afgemaakt, hij is overleden voor het af was.
Warboel schreef:Ik vind Styx dus echt een hele toffe naam, dat is ook een heel erg tof boek van Peter Pontiac! Alleen is de betekenis niet zo gezellig, 'tis een rivier die de onderwereld (Hades) van de bovenwereld (aarde) scheidt![]()
Peter Pontiac heeft dat boek ook nooit afgemaakt, hij is overleden voor het af was.
@KimD: ik kan Scottie echt niet lezen/horen/uitspreken zonder Michael Scott voor me te zien
[ Afbeelding ]
Oké mag duidelijk zijn dat ik ook wel van de nerdie serie namen ben haha![]()
Jinn was in ons geval ook afgeleid van Qui-Gon Jinn van Star WarsNet als Rey en Solo. En Ollivander van Harry Potter natuurlijk!
Achja. Ik hou ervan om namen te bedenken![]()
Kaïn vind ik ook echt supertof! Namen met een K op een of andere manier sowieso. Keanu heeft ook nog even op ons lijstje gestaan. En dan Kuma, dat is een dubbele ster in het sterrenbeeld Draco (hallo Harry Potter)
Kaus schreef:Kaïn en Abel zou ik nooit doen. Zou me meteen doen denken aan de bijbel en de moord. Maar... Ik bedenk mij nu wel dat mijn hond is vernoemd naar een (fictieve) seriemoordenaar