Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimvicious schreef:Hier geen buggy dus geen advies sorry.
Niet alleen weet die slimmerik hier waar alle paarden staan, ze brengt ze nu ook al weg![]()
[ [url=m/1JVbh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Esplendido schreef:Wij hebben een Tog Fit maar geen regenhoes. Vind het een geweldige buggy en ben er heel blij mee. Maar ik kan dus niks zeggen over de regenhoes.
xDenies schreef:[ [url=m/JBIgMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puppy moe
Vanochtend hadden we cursus. Mijn ziektewet is verlengd dus we kunnen voor nu op de zaterdag blijven. En aangezien er maar 2 pups van de puppen B aanwezig waren, mochten we mee trainen met de Jonge Honden.
Nou dat was wel leuk! Eigenlijk deden beide pups het gigantisch goed en zelfs veel netter dan andere 10mnd oude honden, haha. Maarja... die puberen.
Ook heeft ze een nieuw halsbandje. Degene die ik wilde werd maar niet besteld op mn werk en ze was echt toe aan een nieuwe. Dus doe eens gek
[ [url=m/kX7QPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet dat je er veel van ziet met die vacht.
En nog even haar lekkere boevenkop!
[ [url=m/eiFKL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geniet zo van dit meisje (en de andere natuurlijk ook heeeeuulll erg)
suze_ schreef:Zijn hier mensen die gedroogde snacks online bestellen? Welke website kunnen jullie daarvoor aanraden?
Ik kocht altijd alles bij een winkel vlakbij stal maar aangezien paardje gaat verhuizen binnenkort kom ik daar niet meer in de buurt. Ben op zoek naar online adresje (met liefst mooie prijsjes) voor o.a. bullepeesjes en puntjes, luchtpijpen, hoefjes, kophuid en kippennekjes... en liefst ook gedroogde visjes vd kat