Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anna79

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 07:29

Ok dankjewel Cinniz, tis even wat uitvogelen

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 17:16

Heeft iemand van jullie een innopet/tog fit pet hondenbuggy en daar een regenhoes voor? Of ervaring met een regenhoes :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 18:37

De buggy hebben wij. Maar geen regenhoes

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:39

Hier geen buggy dus geen advies sorry.

Niet alleen weet die slimmerik hier waar alle paarden staan, ze brengt ze nu ook al weg :P
Afbeelding

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:09

Wij hebben een Tog Fit maar geen regenhoes. Vind het een geweldige buggy en ben er heel blij mee. Maar ik kan dus niks zeggen over de regenhoes.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:26

Afbeelding
Puppy moe :P

Vanochtend hadden we cursus. Mijn ziektewet is verlengd dus we kunnen voor nu op de zaterdag blijven. En aangezien er maar 2 pups van de puppen B aanwezig waren, mochten we mee trainen met de Jonge Honden.
Nou dat was wel leuk! Eigenlijk deden beide pups het gigantisch goed en zelfs veel netter dan andere 10mnd oude honden, haha. Maarja... die puberen.

Ook heeft ze een nieuw halsbandje. Degene die ik wilde werd maar niet besteld op mn werk en ze was echt toe aan een nieuwe. Dus doe eens gek :P

Afbeelding
Niet dat je er veel van ziet met die vacht.

En nog even haar lekkere boevenkop!

Afbeelding

Geniet zo van dit meisje (en de andere natuurlijk ook heeeeuulll erg)

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:40

Helaas van de regenhoes dan ga ik even verder kijken, bedankt voor de reacties :)

Kimvicious schreef:
Hier geen buggy dus geen advies sorry.

Niet alleen weet die slimmerik hier waar alle paarden staan, ze brengt ze nu ook al weg :P
[ [url=m/1JVbh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha geweldig, stoere stalhulp!

Esplendido schreef:
Wij hebben een Tog Fit maar geen regenhoes. Vind het een geweldige buggy en ben er heel blij mee. Maar ik kan dus niks zeggen over de regenhoes.

Jah ik ben er ook heel blij mee, prachtig ding en rijdt heerlijk.

xDenies schreef:
[ [url=m/JBIgMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puppy moe :P

Vanochtend hadden we cursus. Mijn ziektewet is verlengd dus we kunnen voor nu op de zaterdag blijven. En aangezien er maar 2 pups van de puppen B aanwezig waren, mochten we mee trainen met de Jonge Honden.
Nou dat was wel leuk! Eigenlijk deden beide pups het gigantisch goed en zelfs veel netter dan andere 10mnd oude honden, haha. Maarja... die puberen.

Ook heeft ze een nieuw halsbandje. Degene die ik wilde werd maar niet besteld op mn werk en ze was echt toe aan een nieuwe. Dus doe eens gek :P

[ [url=m/kX7QPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet dat je er veel van ziet met die vacht.

En nog even haar lekkere boevenkop!

[ [url=m/eiFKL9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geniet zo van dit meisje (en de andere natuurlijk ook heeeeuulll erg)

Wat is ze toch mooi, vrolijk nieuw halsbandje :)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:24

Kiwitje hopelijk ging de show vandaag goed. Djessy heeft vast der liefste blik naar de jury gedaan. Van kies mij anders. <<)

Deniese ze groei echt hard :oo

Van buggy en tondeuses geen idee kan ik niet mee helpen.

Diandra hopelijk maandag een goeie uitslag.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:29

Kiwi ik hoop ook dat het een succes was!

Denies wat een schatje toch <3 en fijn dat het goed was dat je nog even met verlof bleef!

Kimvicious : slimme hond! Die van ons drijft ze naar de paddock :') :')

Wij hadden vanochtend fotoshoot! Guinness was super braaf en de resultaten zijn top! heb er een aantal besteld dus zal ik wel snel binnen hebben. Hij was een beetje eeen ongeleid projectiel maar ik was zelf ook een beetje zenuwachtig dus dat zal wel voor enige spanning hebben gezorgd :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 17:38

Zeker een succes! Helaas geen plaatsing maar ze had ook wel een heel sterk team aan hondjes om haar heen!
Maar met dit rapport ben ik veel blijer dan een plaatsing!Afbeelding

Daarna nog even met de keurmeester gepraat en dat was ook super. Ze heeft gewoon letterlijk gezegd dat er niks slecht is aan haar en dat met wat training ze echt ver kan komen! *\o/*
Dus dat is helemaal leuk om te horen.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:26

Gefeliciteerd kiwiwitje! Dan heb je toch geen plaatsing nodig met die veren in je billen ;)

Ben benieuwd naar de foto's Nynkster! <3

Gezellige drukte hier vandaag. Nouja eventjes dan daarna lag alles in coma verspreid door de woonkamer :P
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 20:29

Precies dat _O-

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:45

Leuk commentaar Kiwitje. Dat beloofd wat voor straks in de toekomst. :D

Helemaal andere kim vergeten det net. Wat een handige hulp met de paarden. Senna blaft alleen maar naar mijn paard. De held. :+

Nynkster benieuwd naar je foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 21:08

Gefeliciteerd kiwi wat een mooi papiertje!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 09:22

Thanks! We hebben hier echt ruk internet. Dus ik reageer niet veel _O- Sorry! Ik lees wel braaf!

Maar ben heeeeeel blij nog steeds *\%/*

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:00

Gefeliciteerd kiwiwitje, mooi rapport hoor!

Wij hadden gisteren onderlinge dag van de "hondenschool". Is niet echt een hondenschool, ze doet alleen agility maar dus wedstrijdje met iedereen die daar traint.

Individueel maakte ik te veel foutjes waardoor we een disk hadden op vast parcour en een aantal fouten op de jumping. Maar met het team spel werd ons team eerste , met team estafette werd ons team ook eerste en uiteindelijk werd ons team eerste overall.. *\o/*

Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:20

Haha Punjab Skye weet sowieso niet hoe ze moet blaffen :P dat hou ik graag zo haha.

Gefeliciteerd Diandra! Staat goed al die medailles :D

Heb vd week een leuke app gedownload, Dogo, waar leuke trucjes in staan om te oefenen. Leuk om af te wisselen tussen het perfectioneren van de andere commando's. Je kan zelfs "examen" doen per oefening.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 13:18

Leuk kiwiwitje!! Super dat dressier het goed doet!!

Proficiat diandra!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik ben in Hongarije momenteel en heb een slechte verbinding.

Aelynn heeft de 3 dagen show van komarom haar klas gewonnen (2 dagen met 4 en 1 dag met 6). En in nu Hungarian junior winner en Hungarian junior champion geworden (dat zijn haar 4e en 5e titel).
Rocky heeft 2 keer het CAC en 1 keer het vaccin behaald en is ook een keer beste reu geworden :D hij moet nu een jaar en een dag wachten voordat hij zijn laatste puntje mag halen om Hongaars kampioen te worden (voor volwassen titels moet er een jaar en een dag tussen eerste en laatste punt zitten)

Overal een super geslaagd weekend *\%/*
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:44

Zijn hier mensen die gedroogde snacks online bestellen? Welke website kunnen jullie daarvoor aanraden?

Ik kocht altijd alles bij een winkel vlakbij stal maar aangezien paardje gaat verhuizen binnenkort kom ik daar niet meer in de buurt. Ben op zoek naar online adresje (met liefst mooie prijsjes) voor o.a. bullepeesjes en puntjes, luchtpijpen, hoefjes, kophuid en kippennekjes... en liefst ook gedroogde visjes vd kat :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:48

suze_ schreef:
Zijn hier mensen die gedroogde snacks online bestellen? Welke website kunnen jullie daarvoor aanraden?

Ik kocht altijd alles bij een winkel vlakbij stal maar aangezien paardje gaat verhuizen binnenkort kom ik daar niet meer in de buurt. Ben op zoek naar online adresje (met liefst mooie prijsjes) voor o.a. bullepeesjes en puntjes, luchtpijpen, hoefjes, kophuid en kippennekjes... en liefst ook gedroogde visjes vd kat :D

Ik heb een tijdje terug, nav dit topic, bij Snacks4Dogs besteld en was heel tevreden over hun levering. Ze hebben een heel mooi aanbod en altijd wel leuke aanbiedingen wat ik tot nu toe zag op de site. Kreeg ook nog een extraatje erbij, erg leuk van ze. Afgelopen week weer een bestelling gedaan, waar ik nog op wacht momenteel. Gezien de verzendkosten koop ik een voorraadje in, zodat ik dat niet onnodig kwijt ben voor kleine bestellingen.

Verder ben ik even erg afwezig haha. Ik lees wel mee, maar krijg het even niet geregeld om op iedereen te reageren. Maar jullie updates allemaal zijn erg leuk! *\o/*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:02

Snacks4dogs absoluut :D Vaste klant.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 18:07

Yep snacks4dogs of dogbite

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:18

kiwiwitje schreef:
Yep snacks4dogs of dogbite

Dit inderdaad, bestel altijd bij een van deze.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:23

Wie van jullie heeft een flexi van 10m? Ik vraag me af of de cassette niet erg zwaar is of valt het mee ?
Heb inmiddels een paar keer met sleeplijn gelopen, is hier alleen niet heel handig ivm binnenhalen van de lijn als er een fietser langskomt. In het parkje kan het wel prima.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 18:31

Heb die giant van 10 meter. Wij vinden hem niet echt zwaar.. maar lopen normaal wel met de 8 meter giant dus zijn wel wat gewend qua gewicht.