Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DGM schreef:https://tims.nl/_1-zolux-vogelkooi-neol ... BwE#slide1
Ik vind zelf dit altijd mooie kooien! Maar geen ervaring mee dus in die zin kan ik je niet helpen.
Wij hebben 2 papegaaienkooien dus daar kan zo’n klein vogeltje niet in.
Iedereen teouwens gezien dat Avonturia hoge kortingen heeft? Online vanaf de 29e dacht ik.
Lukasje schreef:Oeh, die is de helft van de Montana! Die zou ik te klein vinden. Ik heb zelf de Montana Madeira Double dus ik ben bevooroordeeld. Je zegt geen deurtjes langs de zijkant te hebben maar je hebt boven daar toch wel een deur?
Ik zal eens kijken of ik foto’s vind.
DGM schreef:Oooh wat leuk zeg!
Onze edel is maar saai, doet vrij weinig. Zit het liefst de hele dag op zijn kooi of liaan. Momenteel nog hormonaal dus ik haal hem ook weinig aan want dan haalt ie meteen zn eten op om me te voeren![]()
[ Afbeelding ]
Kale kip op de liaan
Cayenne schreef:DGM schreef:Oooh wat leuk zeg!
Onze edel is maar saai, doet vrij weinig. Zit het liefst de hele dag op zijn kooi of liaan. Momenteel nog hormonaal dus ik haal hem ook weinig aan want dan haalt ie meteen zn eten op om me te voeren![]()
[ Afbeelding ]
Kale kip op de liaan
Onze edel heeft soms ook van die momenten, maar over het algemeen is hij heel ondernemend en actief!
Ze staan wel bekend als rustige vogels, maar Mango moet altijd overal bij zijn en is gek op overal aanzitten.
Krijgt jullie edel wel voldoende mentale uitdaging? Daar worden ze ook mega enthousiast van!
Dat voeren doet Mango gelukkig vooral aan zijn stokjes (Hij heeft wilgenstokjes waar hij mee speelt).
Heel soms wil hij ons ook voeren maar dat zien we dan maar als groot compliment ofzo