Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Bij elke sprint horen we caviageluiden en soms piepjes in de richting van een miauw als ze weer rustig is. Ipv 10 cm om te lopen springt ze ook overal op en overheen, net een kangaroe
En zo ging het gisteren nog even door, stelletje helden op sokken
jouwe zijn bang voor het karton maar bij ons moet eerder het karton / de wasknijper / andere dingen bang zijn voor de kat haha. 
Lilo is hier de haarelastiek jatter. Stitch die pakt alles wat los en vast zit, van bierdopje tot bonnetje... Soms snap ik die beesten niet
Yonker schreef:Wat is overigens nou echt beter? Ja ik weet dat vers vlees voeren het allerbeste is...
Maar natvoer/droogvoer. Hier krijgen ze gewoon droogvoer en 1 keer in de zoveel tijd samen een blikje natvoer wat ze heerlijk vinden.
toen Donnie er nog niet was heb ik allerlei soorten natvoer gekocht.. maar hij stinkt er zo ontzettend van. Van de week ook een keer BARF geprobeerd, wat word verkocht als bevroren rauw vers vlees. Hij stinkt daar veel minder van, maar het is dan ook wel duurder.
Hij heeft meerdere keren per dag zo'n moment dat ie het hele huis door sjeest en dan is echt niks of niemand veilig 

lor1_1984 schreef:Kijk eens wat een mooi schatje eind oktober hierheen komt:
http://www.dierenvilla.nl/rhrquality-kr ... ine-c.html
Als vervroegd Sinterkerstverjaarscadeau voor mijn boefjes.
Allemachtig! 

We hebben ook twee kippen en had ze losgelaten. Reuze interessant natuurlijk twee van die witte dingen
Dus Karel er steeds sluipend achteraan, steeds met z'n kontje wiebelen alsof ie ze wilde pakken maar dat durfde hij ook weer niet