Nayomie schreef:https://zakelijk.reaaldierenzorg.nl/nieuws/267
Hier staat het wat beter uitgelegd dan wat ik kan.
Wij wilden bewust geen Ohra omdat daarin de preventieve zorg niet mee verzekerd is en sterilisatie slechts 60% wordt verzekerd.
Bij reaal is preventief ook alleen na eigen risico verzekerd. Iets anders dan wat hun voorwaarden toen aangaven. Want na een discussie met Reaal gingen ze overleggen wat er nu ''bedoeld'' werd met de voorwaarden. Een van de redenen dat we opgezegd hebben. Ik hou er niet zo van dat dingen anders ''bedoeld'' worden dan dat er staat.

Al die gevoelens zijn zó herkenbaar. Hadden we niet dit, konden we niet dat. Het moment van inslapen deed me gewoon fysiek pijn, ik heb zó gejankt.
Jackie liep alleen maar te blaffen want die snapte het niet
Ik ga het even aankijken. Eigenlijk wil ik niet meer dan 30 per hond betalen en dat is dan ook echt alleen omdat we met Jones natuurlijk wel wat heftigs hadden en dat soort dingen ben ik dan blij dat het afgedekt is. Daar gaan ze nooit meer aan verdienen. Wat volgens mij ook de reden is dat het nu dus al twee keer overgenomen is, volgens mij is het niet rendabel.
Jones Had het goede idee te pakken, lekker slapen in de buitenlucht. Hoewel ik betwijfel of dat koeler was? Vanmorgen om 8u vond ik het al heel warm 
Het bevalt super, duidelijke uitleg en gioia begint weer meer haar zelf te worden.
).

De momenten bij de DA met het inslapen blijft ook altijd bij ja. Die beelden staan ook op m’n netvlies gebrand.