Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan ben je met die 100€ ook in één keer klaar, uiteindelijk goedkoper uit dan maanden jachttraining (alhoewel ik dat zeker ook aanraad).
Normaal vinden ze het de rest van de dag niet eens nodig om hun bench uit te komen na een goeie fietsronde.

Zon prachtig hoofdje heeft ze ook
Hoeveel mensen ik wel niet gemaild en gebeld heb voor detectiewerk en behendigheid. En niemand die het daadwerkelijk geeft want gebrek aan deelname. Echt top.
Deze keer staan we, als iedereen komt, met 6 andere hondjes in de klasse! Maar wel met serieuze showgefokte hondjes, ofja van 2 weet ik t zeker. De rest weet ik nog niet. Dus ik verwacht niet zo veel van Djessey's winkansen
Volgtopic komt deze week nog maar mocht je ons al wel willen volgen, ze heeft een instagram pagina: mommies_littlehelper 
! Ianthe schreef:Waar woon je Anna? Misschien is er nog wel andere training te vinden. Als er gebrek aan deelname is, dan vraag ik mij gelijk af hoe goed die training is;p Meeste goede die ik ken, die krijgen juist teveel die mee willen doen.
Olly die verdwijnt ook de bossen in, maar die komt wel gewoon terug als ik fluit. Als ik een fietser of wandelaar aan zie komen, roep ik hem bij mij en moet die wachten tot ze voorbij zijn. Toen die jonger was, vond die het namelijk grappig om mee te rennen, ook met joggers enzo;)
Ik woon in Gorredijk. Mijn fysio voor de hond komt uit Heerenveen en komt aan huis. Qua cursus vindt ik het ook wel lastig idd. Puppycursus gedaan bij een hondenschool die hier toen nog in het dorp zat maar dat stelde niet zo veel voor. Kwam pas geleden iets tegen over een hondenschool in Tijnje, misschien dat ik daar eens ga kijken... Echt een leuke/goede waarbij de lessen niet in de avond vallen ben ik nog niet tegen gekomen.
Kennen jullie toevallig ook hondenscholen in de buurt die detectiewerk aanbieden? En het dan ook daadwerkelijk geven