Nawhh knappies hoor Utopia! Mooi nestje al haha. 10 weken lijkt me prima toch! Op mn werk hebben we ze vaak al met 7 weken ook inderdaad, dan zijn ze nog zo fragiel..
Nah lief Gigixponys! Fijne vakantie gehad?
Lekker hoor Coconut! Knappe caafjes
Haha die billen foto Utopia Blijft een knap konijntje!
Wat goed zeg Tarzan! Super dat ze dr ook een beetje met rust laten. Vind negeren altijd beter dan steeds opzoeken haha.
Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad hahah.
Hier gaat alles ook goed. Zilver begint ook wat dominanter te worden, hopelijk niet te dominant, dat zal Koekie niet goed vinden haha. Wel lekker samen snackje eten
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-20 12:56
Ziet er gezellig uit Tarzan . En mijn telefoon doet soms rare dingen .
Spannend wel! Ziet er wel gezellig uit, samen eten
Hier verder nog geen nieuws over Calypso haha.. heb wel m'n manager gesproken en ze zei dat ik gewoon wat geduldig moet zijn omdat er een hoop geregeld moet worden bij de andere paarden die wel een nieuw thuis krijgen. Komt vanzelf dus. Maar wil t stiekem wel geregeld hebben haha Gewoon, voor de zekerheid
Gaan jullie nog aktie ondernemen voor aankomende dagen nu het weer zo warm wordt?
Vriendlief heeft een loopplankje voor opa Knabbel gemaakt, merkte dat hij amper nog bovenop de uitkijktoren sprong. Dibs vond dat natuurlijk een heerlijk plekje
Relaxen op de wc Ik heb eindelijk van die ice pods besteld en de hele vriezer ligt vol met flesjes water. Heb een voedster precies op woensdag uitgerekend.. Dus hoop dat ik haar voldoende kan ondersteunen.. ze hebben gelukkig echt het beste plekje op onze ruim 1ha tuin hebben de vorige bewoners wel over nagedacht toen ze de volière bouwden die ik nu als ren gebruik
Mooi tarzan!! Zag jouw foto's ook op een Facebook groep voorbij komen vandaag Wilde nog reageren met: hey, bekende konijntjes
LL wat irritant dat je zo in onduidelijkheid blijft zitten.. snap dat je het geregeld wilt hebben! Ik duim gewoon nog steeds door
Coconut
Geplaatst: 04-08-20 14:47
Jeejj Pumba is gereserveerd hopelijk krijgt ze een fantastisch nieuw thuis
Ahh da's dubbel denk ik Coconut.. Ik hoop ook met je mee
Top Tarzan!
Ik heb ze toch ook maar besteld Maar ook de vriezer vol met waterflesjes, leg ik ze beide in het hok, kunnen ze kiezen.. Noga is erg druk met d'r nestje, maar tot nu toe alleen stro.. maar dan ook wel ál het stro wat in het hok lag, in d'r 'nestkastje' Ik verwacht dat ze morgen met d'r haar begint en dan hopelijk lekker in de nacht bevalt.. nog net voor de echte warmte..
Oh weer zo schattig! Hmm als ze het hele nestje al vollegt met stro moet je goed in het oog gaan houden of het daar niet te warm is voor de baby's straks.
Ja, ze bouwt het gelukkig onder een plankje.... die scharnieren heeft Maar dat weet zij niet.. dus ze maakt nu d'r nestje en als het straks geboren is, zet ik overdag het deksel open Nog geen haren aan het plukken, maar hoop dat ze het zo snel mogelijk doet, want het wordt alleen maar warmer... Vandaag dag 30, dus ik hoop morgenochtend feest
Dankjulliewel
Dat is zo Coconut.. daar maar aan vasthouden dan..
Geweldig Sabine die konijnen in de wc Utopia, wat zijn ze toch schattig is jouw blijvertje een mannetje of vrouwtje? (Ben ik even kwijt haha) LL, nog geen nieuws over calypso? Ik duim met je mee!
Konijnen gaan goed hier! Dit was gisteren, samen Komkommerschil eten
En dit net, met z’n allen op een hoopje omdat het nog niet warm genoeg is (Als je goed kijkt ligt Suusje helemaal achterdoor geplet door spetter
Eind van de week/begin volgende week verhuizen ze weer terug naar hun grote ren
xXutopiaXx
Geplaatst: 06-08-20 15:20
Haha Hier liggen ze ook allemaal op elkaar geplakt
Noga nog steeds geen nestje geworpen.. al het stro natuurlijk in het 'nestkastje' geduwd, maar nog steeds niet begonnen met plukken. Dan ga ik zo aan mezelf twijfelen Misschien trekt zij er gewoon een dagje langer voor uit Zat net te staren naar d'r, toen ze sliep.. maar een buik beweegt toch niet op deze manier, normaal gesproken, als er niets in zit.....
Oooh die baby's zijn te lief!! En we wachten nog gespannen af op de geboorte van andere baby's.
Wat fijn dat pumba gereserveerd is! Hopelijk krijgt ze een fijn huis!
Tarzan: whaha lekker hutje mutje ol elkaar.
Ik ga hier eerst met flessen uit de diepvries proberen voor ik ice pods ga kopen. Ze zien er wel super handig uit, maar ik wil eerst even weten of ze er gebruik van zullen maken.
Ik ben momenteel een paar dagen weg, dus mijn vriend moet voor de konijnen zorgen. Ik moet zeggen, dat doet hij prima! Hij zorgt momenteel ook voor flessen voor in de vriezer, super lief toch!?
Ze worden dagelijks verwend met een feestmaal.
En hij probeert Annie en truffel te motiveren om ook naar boven te gaan Bij Annie is het gelukt. Truffel is nog steeds niet boven geweest.