ik kon gisteravond niet ontcijferen wat er stond, nu snap ik ‘m
De dames ‘nt snacken!

Ze jagen Suusje wel nog weg als ze te dichtbij komt of in de weg zit
maar verder laten ze haar eigenlijk links liggen, voor mij een goed teken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kon gisteravond niet ontcijferen wat er stond, nu snap ik ‘m

maar verder laten ze haar eigenlijk links liggen, voor mij een goed teken!

Gewoon, voor de zekerheid

Dus hoop dat ik haar voldoende kan ondersteunen.. ze hebben gelukkig echt het beste plekje op onze ruim 1ha tuin
hebben de vorige bewoners wel over nagedacht toen ze de volière bouwden die ik nu als ren gebruik 
Wilde nog reageren met: hey, bekende konijntjes 

Maar ook de vriezer vol met waterflesjes, leg ik ze beide in het hok, kunnen ze kiezen.. Noga is erg druk met d'r nestje, maar tot nu toe alleen stro.. maar dan ook wel ál het stro wat in het hok lag, in d'r 'nestkastje'
Ik verwacht dat ze morgen met d'r haar begint en dan hopelijk lekker in de nacht bevalt.. nog net voor de echte warmte.. 

Maar dat weet zij niet.. dus ze maakt nu d'r nestje en als het straks geboren is, zet ik overdag het deksel open
Nog geen haren aan het plukken, maar hoop dat ze het zo snel mogelijk doet, want het wordt alleen maar warmer...
Vandaag dag 30, dus ik hoop morgenochtend feest
is jouw blijvertje een mannetje of vrouwtje? (Ben ik even kwijt haha)

Hier liggen ze ook allemaal op elkaar geplakt
Misschien trekt zij er gewoon een dagje langer voor uit
Zat net te staren naar d'r, toen ze sliep.. maar een buik beweegt toch niet op deze manier, normaal gesproken, als er niets in zit.....