.Het schapenvet werkt hier als een tierelier, ze beginnen er weer goed uit te zien en ze glanzen weer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij heeft dus overduidelijk honger. Alleen waarom nu al honger terwijl ze al maanden pas rond 18 uur hun eerste verbeurt hebben? Kaus schreef:Hmm op zich zou dat kunnen. Floyd had afgelopen dag ook twee keer overgegeven maar dat was wel incl voer.
Morgen gaan we met allebei naar de fysio. Voor Dexter gewoon als check up en voor Dundy toch wel omdat hij soms wat zwaait met zijn ene achterpoot. Hoop natuurlijk dat het niks is, een check up kan nooit kwaad.
At Dundy echt maar net uit wat ik schoon had staan. Kopje, soepkom, bord, pan. En anders maar van de grond
niet veel te zwaar.
Boellie's type bouwt heel snel spier op Chick's type ook minder.
Het deel er omheen is al wel wat dikker.
Dundy houdt zijn vet veel makkelijker.
ZoZenn schreef:Leuk ianthe! Ik denk niet dat ik m'n honden zo lang mee zou kunnen geven.
Het schapenvet werkt hier als een tierelier, ze beginnen er weer goed uit te zien en ze glanzen weer!

Dat had ik dus echt nooit bedacht. Maar daarbij dus ook, goed spieren opbouwen en dan niks aan de hand.
Dat van PL is mij helaas niet helemaal duidelijk? Wil je dat eens uitleggen? Als ik het lees zoals jij het zegt dan denk ik namelijk iets anders.
Maar was sowieso van plan nog de BOT deken te kopen voor Dundy dus haar oordeel maakte ook niet zo uit. Maar was wem interessant geweest of ze daar ervaring mee had.