Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar wat een knapperd is Rico!!

Hij is hier nog maar twee weken en ik wil absoluut niet dat hij nu al het gevoel krijgt dat hij zijn aandacht moet delen met die vogeltjes. Maar wat een flinke kerel is hij al! Elke avond kan ik hem netjes opnemen en in zijn kooi zetten. Zodra hij er weer uitkomt, vliegt hij heerlijk rond en laat hij luidkeels zijn blijdschap horen. Op zijn papegaaienstandaard gaat hij dan helemaal los op zijn 'evil' speelgoed ( in zijn ogen toch ) met de vleugels wijd open en een hele show erbij. Ik kan echt genieten van zijn onnozele toeren.
). Ik snap echt niet dat hij na zijn fokker al naar twee andere eigenaars is gegaan en nu bij mij terechtkwam. Dat is niet te vatten, want hij is gewoon fantastisch lief. Uit nieuwsgierigheid had ik ook zijn fokker gecontacteerd. Die bevestigde wel dat Rico van bij hem vandaan kwam, maar veel interesse toonde hij verder niet.
Lukasje schreef:Kan je hem niet mee douchen nemen ?
Laureas schreef:@Cayenne, hoe gaat Mango in bad? Rico houdt enorm van de plantenspuit en ik mag hem helemaal nat spuiten , hij houdt zijn vleugels open en probeert ondertussen zijn hoofd in zijn drinkbak te steken om toch maar nog natter te worden. Nu had ik hem een giant badhuis gekocht om aan zijn Montana kooi te hangen, er stond bij dat dit zou gaan, maar dat is toch makkelijker gezegd als gedaan om dat ding aan zijn kooi te hangen hoor. Het is me gisterenavond in elk geval niet gelukt zonder de vloer helemaal nat te maken.

Hij gaat er ook rustig kopje onder in.
).