Typen en praten werkt niet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Typen en praten werkt niet. 

Hier ook al voor de 2e keer vlooien gehad. Komt door het warme/benauwde weer. Al heb ik er een paar van 'm afgehaald, veel leven zat er niet in dus het pipetje van afgelopen maand deed nog z'n werking. En inderdaad, hele huis weer extra extra extra schoongemaakt de afgelopen dagen.
Heel dom van mezelf, had zoals elke dag de kattenbaak schoon geschept maar niet weer terug gezet. Ben een dag weg geweest en kwam 's nachts thuis, mn vriend was ook weg en laat thuis. Joop had dus in de bijkeuken z'n behoeftes gedaan omdat er geen bak stond. Arme kat........ En vriend want die kon de boel opruimen en schoonmaken omdatie eerder thuis was.. 
En maar spinnen en knuffelen, of alleen maar klieren en van links naar rechts vliegen

We kunnen niet rustig eten of hij springt op tafel. Hij krijgt s'avonds wat vlees samen met de 2 anderen, is zijn bakje nog niet leeg of stopt gauw zijn kopje in het bakje van de buurman. Moet hem echt in een andere ruimte zetten zodat we een beetje rustig kunnen eten
Lilo & Stitch 
Had al opgezocht dat dit wss aan het voer ligt... Dus wil als deze zak op is overstappen op wat anders... maar ik zie echt door de vele merken niet wat nou echt goed is. Ik moet ook eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik katten bezit. Ze doen het verder heel goed, drinken top en eten ook gewoon goed!!