Jaaaa Kareltje groeit goed gelukkig! Morgen gaat mam met Snoet naar de dierenarts dus ik neem Kareltje even mee om hem daar op de weegschaal te zetten. Ben benieuwd wat hij nu weegt!
Ik probeerde Sakie wat te kammen vandaag, hij begint wat klitten te krijgen. Nou die kam kun je mee spelen, opeten, maar kammen? Nee
kraakte
Geplaatst: 28-08-16 20:35
meisje_ schreef:
Haha ik kan hoop houden dus!
Tuuurlijk! Gewoon elke dag twintig lieve kittendoto's laten zien aan hem haha! Ons mam is het ook weer gelukt n kitten te nemen terwijl pap t niet zo verstandig vond. Nu is hij er helemaal weg van.
Vannacht lang Bengel bij ons op bed te slapen (terwijl we de regel hadden ingesteld dat hij niet in de slaapkamer mocht komen )
Schijnbaar lag hij tegen mij aan bij mijn arm want toen ik me omdraaide schrok hij zo erg dat hij meteen al zijn nagels en tanden in mijn arm zette... schrok me rot haha toen was meneer wakker en heeft ie eerst een uur rond lopen spoken, op den duur lag hij bovenop mijn hoofd
Ik voer Karel applaws voor kittens daar kan hij altijd van eten en soms krijgt hij wat natvoer van whiskas, meer nu met de warme dagen dat ik zeker weet dat hij genoeg vocht binnekrijgt en om hem te leren te komen als ik hem roep.
Wij jumbo kittenbrokjes, zit het zelfde in als oa whiskas en nog een duurder merk. En vlees lust ze niet. Volwassen dames krijgen ook van de jumbo, ook allemaal vergeleken en vlees van whiskas op dit moment, Noortje 2x daags en mimi 1x. Brokjes onbeperkt die staan er gewoon.
Net gooide ik Mila's speeltje naar Noortje per ongeluk, hij is zo misvormd dat hij overal heen vliegt inmiddels, vandaar, en ze sprong op Noortje d'r kop af
Sakie ging net tekeer toen wij op bed gingen Piepen en klauwen aan de deur, we gingen eerst maar kijken of alles oké was, maar hij was het er gewoon niet mee eens dat we weg gingen
Hier krijgen ze whiskas senior en junior brokjes, de junior eet van de senior en andersom Dus ze gaan gewoon over op normale whiskas als de voorraad op is. Ze hebben onbeperkt brokjes en krijgen sochtends vlees van whiskas of felix.
Karel kan hier de hele dag brokjes eten. Hij groeit zo hard, heeft ie ook wel nodig om niet mager te worden En wanneer wij gaan eten krijgt hij een zakje natvoer. Goed voor z'n vochtbalans en dan is ie gelijk bezig en kan ie niet bedelen
Oke, ik was bang dat ik misschien teveel of te weinig voerde... Bengel krijgt 2x per dag een beetje natvoer en verder heeft hij de hele dag beschikking over brokjes
Eleadoras
Geplaatst: 30-08-16 08:36
Hier krijgt Donnie onbeperkt brokjes , een mix van verschillende soorten brokjes (voornamelijk Jumbo Kitten en Perfect fit junior, en ik had wat proefverpakingen die ik er bij heb gedaan) en daarnaast krijgt hij soms wat natvoer van bijv. sheba of ah en heb laatst ook barf geprobeerd. Meneer is sinds 15 augustus een halve kilo aangekomen
Dushi krijgt 1x per dag 45gr Orijen, met het maatbekertje afgemeten. En 's avonds een half bakje natvoer van aplaws. Meestal doet ze de hele dag over de brokjes.
pluche_pluus
Geplaatst: 30-08-16 09:09
Hier krijgen de boeven onbeperkt brokjes & heel af en toe blikje applepaws. Ik begin een beetje gestoord te worden van het krab gedrag van Rocco. Ondanks genoeg krab mogelijkheden is het niet genoeg, het behang krabt het fijnst... Ondanks corrigeren en mopperen, na corrigeren zet ik hem dan ook op een plek waar hij mag krabben. Maar af en toe