Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik neem aan dat als er een urinegeur inzit, hij het vaker op die plek gaat doen. Ik heb tevens UrineOff besteld. Ik straf Donnie trouwens niet maar probeer hem steeds op de kattenbak te zetten.
Madam heeft de hitte onder een struik uitgezeten en ging 's nachts op stap dus knuffelen was absoluut geen tijd voor, maar dat maakt ze nu dubbel en dwars goed.

En wonder boven wonder, Whoopi die binnen niks moet weten van 'm liep buiten continu achter hem aan
In dat geval had ie bij mij ook pech gehad, dan had ik wel een dekkater opgezocht. lifaya schreef:Het is dat ik tonic noet heb betrapt dus ik weet niet waarom en hoe maar ik weet zeker dat hij degene is die net op m'n bed heeft gepist. Als ik hem had betrapt dan had ik maandag meteen gebeld voor een afspraak bij de dierenarts voor hakkie takkie. Ben het meer dan zat. En het irritante is dat Ginger volgens mij nog steeds niet zwanger is...
Hihi, wel een vissenkom met aarde en plantjes en tja, ze zijn nog niet zo groot...
Jouw kitten is ook echt prachtig zeg met dat mooie streepjespatroon! O lees dat je hafje Mando is en lees andere namen bij de katten, dus wie is Maes?

en gegroeid!