Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Annemarie, jeetje.
Wil je namen die op elkaar lijken?
Ik vind Skip leuk, bekt ook lekker!
Ik mag niks zeggen, ik heb een Stoffer en Blik en voor mn volgende duo (geen idee welke dieren), worden het Dobby en Knijster van Harry Potter.
xXutopiaXx schreef:Annemarie is inderdaad een beetje.... apartVolgens mij heb ik jouw prachtige verblijf al op facebook voorbij zien komen, in een konijnengroep
Mooi dat je er nu ook nijntjes in heb zitten
Leuke beestjes heb je uitgezocht
laughterline schreef:Die linker is ook wel heel leuk getekend! Ik ben stiekem een beetje verliefd op die zwarte![]()
O wat een leuk verblijf!Dat trapje zullen ze wel een keer ontdekken hoor
Hier duurde het ook eventjes
(ze is niet van mij hoor, maar ik blijf dromen)
pearlie schreef:Mooi verblijf! En leuke konijntjes hoor. Ik heb nu eigenlijk wel spijt dat ik er "maar" 2 heb genomen. Maarja wie weet ooit
Trappetje komt vast goed. Ik kreeg het oude konijn van mijn vader toen zij gingen verhuizen. Beestje had in zijn leven nog nooit een trap gezien en zat helaas alleen waardoor hij het ook niet af kon kijken maar na een paar dagen had hij het al door. Maar soms zit hij ook een heLe periode helemaal niet boven.
Ik spam ook nog even. Nijntjes waren lekker actief vanavond.
[ [url=m/afH6Ee.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EfYYNm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yf0CXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OqenZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8MH4BP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ibtN5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0wk95I.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Kijk nou hoe schattigVind het zo leuk dat deze samen weggaan, ze zijn zo lief voor elkaar
[ [url=m/s1dSmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnndZu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog afzonderlijke foto's
[ [url=m/QqATXT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3IJlKW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze gaat naar een vriendin van mij, zij wil er later nog eentje bij van het nestje wat er hopelijk aan zit te komen, volgende week!!Als alles goed is gegaan.
[ [url=m/fbQdhS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn lieve Nibit
[ [url=m/MurP3j.jpg]Afbeelding[/url] ]