Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Het park is idd totaal verboden voor honden. Dat wist ik, maar politie vindt het best. Alleen Handhaving dus niet...
kiwiwitje schreef:Ik ga indd dan mee Met Karma en Zoe. als hij daar al niet mocht komen dan is het wel terecht. wel lastig dat handhaving en de politie beide andere regels hanteren. Een fout van handhaving dus.
Paloedie schreef:kiwiwitje schreef:Ik ga indd dan mee Met Karma en Zoe. als hij daar al niet mocht komen dan is het wel terecht. wel lastig dat handhaving en de politie beide andere regels hanteren. Een fout van handhaving dus.
Nee, fout van de politie. Want die gedoogt het, waardoor handhaving er nu op aangekeken wordt dat ze wel de regels volgen.
kiwiwitje schreef:Dat is leuk om te horen RM! Hopelijk blijft jullie voorkeur beschikbaar.
Dankje galaika
RoyceMack schreef:kiwiwitje schreef:Dat is leuk om te horen RM! Hopelijk blijft jullie voorkeur beschikbaar.
Dankje galaika
We hebben tweede keus dus als 1 van onze voorkeuren wordt gekozen, kiezen wij natuurlijk onze andere voorkeurspup![]()
Echter als de eerste keus een van de andere hondjes is (niet onze voorkeuren) wordt het moeilijk om te kiezen.
RoyceMack schreef:Mijn prio voorkeur lag eerst bij het hondje met taupe kleurig bandje. Mijn oog viel op hem op de videos en fotos. Mijn partner had dat met bandje oranje. Vandaag heb ik oranje veel vast gehad en mijn partner heeft intensief geknuffeld met taupe. En nu ligt mijn voorkeur dus ietsje meer bij oranje en die van hem iets meer bij taupe.
Taupe is de grootste en haantje de voorste van het nest.
Oranje zocht mij vandaag echt op.
Taupe ging ook lekker spelen met de stoppels van mijn partners baardzo schattig.
Ik zoek een nieuwsgierige, goed leerbare hond die lekker in huis kan zijn en waar we mee naar de club kunnen voor cursus of wellicht een leuke tak van sport.
Ik ben nooit echt weg van de dominanste omdat dat voor mij gelijk staat aan altijd alert zijn, altijd het baasje willen zijn en imponeren. Terwijl ik juist wil dat de focus bij mij kan blijven en de rest genegeerd wordt. Ik besef mij ook dat dit een kwestie is van aanleren maar er zit ook echt al een basis in het beesie.
Dilemma's dilemma's.
Kaus schreef:Onze voorkeur ging destijds uit naar de pup die het meest naar Dundy toetrok en naar ons maar ook zijn eigen weg ging. Hij was ook super actief op iedereen in het nest aan het drijven en sturen. Merken we nu nog natuurlijk![]()
Heb nog wel filmpjes van hem waar hij eerst alle nestgenootjes bij elkaar drijft en vervolgens drie koprollen maakt om onze kant op te rennen en ons 'aan te vallen'.
Dat aanvallen zit er trouwens nog steeds erg in. Mensen die dat herkennen? Dexter komt eigenlijk nooit naar je toe om geaaid te worden of zo maar altijd om meteen in je armen te hangen, uit te dagen etc. Prima op afstand te houden en het is niet vervelend. Maar hij moet en zal altijd even uitdagen en spelen. Doet hij ook naar de andere honden.
Loolotte schreef:Aah wat balen van die boete joh
Ik blijf echt verliefd op Boellie
Voor de mensen met een jachthond: ik heb daar een tijdje terug een apart topic voor geopend. Dus kom vooral meegenieten van alle foto's en verhalen