Wat hebben jullie hierop verzonnen?
Enne, wat doen jullie met de uitwerpselen van de kat? In de groene of in de zwarte container?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Heb een dichte kattenbak uit Frankrijk, wel het doorzichtige deurtje eruit anders gaan ze er niet in.
Heb er verder geen ding meer van gemaakt, zonder deurtje vind ik ook prima.
Door de wc!
Yvankaxx schreef:Wij hadden een dichte bak met klepje, maar Sakie snapte dat niet met als gevolg dat ie het op de grond had gedaan. Nu het klepje er af en over een paar weken proberen om er weer op te doen, scheelt toch wel qua geurtjes.

dat wist ik dus niet... snel de dierenarts gebeld, planten bekeken, daar was niks vanaf gegeten gelukkig. Dierenarts zei als het alleen stuifmeel was, veel laten drinken. Als het toch bloemen zijn geweedt, zout achterop het tongetje, dan gaat hij braken...
Vanaf de eerste dag al helemaal gek met hem, hij is ook erg aanhankelijk, komt steeds bij je liggen en kijken wat je doet enzo
Hij doet me ook erg denken aan mijn ragdoll Famous toen hij klein was.
en blauwe ogen. Ook heeft hij qua tekening iets van de Turkse Van, maar dat is een vrij zeldzaam ras, we hadden er vroeger thuis eentje, de Siamees lijkt mij waarschijnlijker.
Ik moest er al niet aan denken dat ik hem straks weer af moest staan, maar dat hoeft deze keer niet

Kunnen ze er niet zo makkelijk bij. Alhoewel mijn kittens vorige week stout waren, eentje heeft in de viskom tussen de plantjes gepoept.... Het moet wel een pleegkitten zijn geweest aangezien die grote katten van mij er echt niet in passen...