Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die zien inderdaad het werk niet wat erin gaat, maar probeer er zelf ook zoveel mogelijk van te genieten. Wij hebben zoveel foto’s en video’s gemaakt, maar voor ons gevoel was hij zo ineens groot.
Muppett schreef:Wat een goede tip dierenfan. Het kan dus geen kwaad om (mits geleidelijk opgebouwd) regelmatig te wisselen van merk voer?
Mijn hond is een zeer kieskeurige eter en ik heb eigenlijk nog geen merk brok gevonden wat hij met smaak at. Hij vindt kvv wel heel lekker, maar dat kost me 5 euro per dag en dat vind ik te duur.
oh en natuurlijk het oude brood en vuile pens. Dat zijn allemaal tafelrestjes natuurlijk dus geen hele maaltijden maar zo blijft mijn ontzettend moeilijke eter wel met plezier eten. Kaitlyn schreef:Wij voeren hier ook afwisselend brok van goede merken, doen dat hetzelfde als dierenfan. Als het 1 bijna op is dan gooien we een nieuwe zak in de ton en het oude er bovenop. Krijgt daarnaast een paar keer per week barf en als we hem meenemen op visite hebben we zo’n worst bij ons.
een Duitse herder liefhebber virus dan