Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De enige andere oorzaak die ik kan bedenken is het voer, maar dat krijgt ze nu toch al bijna 2 weken en heeft ze het vanaf het begin af aan gewoon goed op gedaan eigenlijk dus dat lijkt me vreemd dat dat opeens zo'n reactie geeft. xLaraaj schreef:Denk dat "tuin afschermen" meer Nederlands is?
Ik ken hier helemaal niemand die dat zou doen in Centrum-België. "Een kat kan je niets dwingen en kiest zijn eigen huis en blabla"
die stroomdraad zit niet voor niets om mijn tuin :p Nynkster schreef:Jullie zijn denk ik een van de weinige zaken die DC verkopen naast de webshops? Heb het hier in omgeving nog niet gezien... zou ze wel graag even in het echt bekijken en passen
Alleen zo jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn toen het echt de winkel in kwam. Ik hoor nu alleen maar hoe fantastisch het loopt en hoe geweldig de pasvorm is. Maarja ...
Tot nu toe vind onze kitten het prima, binnenkat zijn, dus dat probeer ik gewoon zo te houden hihi. Maar goed, dat gaat misschien wel erg off topic nu hihi
(13 weken nu)
Verder gebruik ik custom made biothane halsbanden dus daar kan ik helaas verder niet mee helpen. Ik heb die van Non Stop ook weleens overwogen. Denk dat ik daar wel twee van meeneem als ik weer eens bij Run dog ben. Hou niet zo van bestellen.
Loop al 8mnd met pijn en helaas heb ik het opgegeven. Zoe_97 schreef:xLaraaj schreef:Denk dat "tuin afschermen" meer Nederlands is?
Ik ken hier helemaal niemand die dat zou doen in Centrum-België. "Een kat kan je niets dwingen en kiest zijn eigen huis en blabla"
Je kent niemand? Hoe vaak van je al bij mij thuis geweestdie stroomdraad zit niet voor niets om mijn tuin :p
en jij bent bijna nederland
iemand er ervaring mee?
Nynkster schreef:Oh jeetje wat erg..... wat een moeilijke tijd voor jou dan! Kunnen ze niks voor je betekenen?
Vervuil ik het topic niet zo.
XxDiandraxX schreef:Ik gebruik nooit halsbanden, alles loopt hier aan een jachtlijn dus daar kan ik je helaas geen tip over geven.
Ik ben opzoek naar een bench/tentje voor de honden. Op maandag avond trainen ze na elkaar, er is geen overkapping om droog te zitten dus moet ook echt waterdicht zijn en liefst makkelijk mee te nemen.. (auto is geen optie ivm sloopgrage prim en de auto staat ook niet direct naar het veld).
Nu zat ik aan dit tentje te denken, binnen paar seconde in en uit te klappen, waterdicht en in de aanbieding momenteel..iemand er ervaring mee?
[ [url=m/b5qLbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Arya vind de afdroog handdoek nog altijd erg leuk om in te happen, dus da's ook nog een dingetje waar we aan moeten werken
Foto's maken is wel erg leuk nu met de blaadjes die beginnen te vallen en mooie kleuren hebben. Ik moet even gaan investeren in een goede regenjas. De wandelschoenen zijn wel waterafstotend genoeg voor de regen/herfst weer. Met een paraplu kan ik niet lopen aangezien ik m'n beide handen vrij wil hebben.
KimD schreef:XxDiandraxX schreef:Ik gebruik nooit halsbanden, alles loopt hier aan een jachtlijn dus daar kan ik je helaas geen tip over geven.
Ik ben opzoek naar een bench/tentje voor de honden. Op maandag avond trainen ze na elkaar, er is geen overkapping om droog te zitten dus moet ook echt waterdicht zijn en liefst makkelijk mee te nemen.. (auto is geen optie ivm sloopgrage prim en de auto staat ook niet direct naar het veld).
Nu zat ik aan dit tentje te denken, binnen paar seconde in en uit te klappen, waterdicht en in de aanbieding momenteel..iemand er ervaring mee?
[ [url=m/b5qLbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je schrijft zelf "een sloopgrage Prim", is zo'n tentje dan wel een goede optie?![]()
Een bench met waterdichte hoes geen optie?