Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLaraaj schreef:Denk dat "tuin afschermen" meer Nederlands is?
Ik ken hier helemaal niemand die dat zou doen in Centrum-België. "Een kat kan je niets dwingen en kiest zijn eigen huis en blabla"
Nynkster schreef:Jullie zijn denk ik een van de weinige zaken die DC verkopen naast de webshops? Heb het hier in omgeving nog niet gezien... zou ze wel graag even in het echt bekijken en passen
Zoe_97 schreef:xLaraaj schreef:Denk dat "tuin afschermen" meer Nederlands is?
Ik ken hier helemaal niemand die dat zou doen in Centrum-België. "Een kat kan je niets dwingen en kiest zijn eigen huis en blabla"
Je kent niemand? Hoe vaak van je al bij mij thuis geweestdie stroomdraad zit niet voor niets om mijn tuin :p
Nynkster schreef:Oh jeetje wat erg..... wat een moeilijke tijd voor jou dan! Kunnen ze niks voor je betekenen?
XxDiandraxX schreef:Ik gebruik nooit halsbanden, alles loopt hier aan een jachtlijn dus daar kan ik je helaas geen tip over geven.
Ik ben opzoek naar een bench/tentje voor de honden. Op maandag avond trainen ze na elkaar, er is geen overkapping om droog te zitten dus moet ook echt waterdicht zijn en liefst makkelijk mee te nemen.. (auto is geen optie ivm sloopgrage prim en de auto staat ook niet direct naar het veld).
Nu zat ik aan dit tentje te denken, binnen paar seconde in en uit te klappen, waterdicht en in de aanbieding momenteel..iemand er ervaring mee?
[ [url=m/b5qLbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:XxDiandraxX schreef:Ik gebruik nooit halsbanden, alles loopt hier aan een jachtlijn dus daar kan ik je helaas geen tip over geven.
Ik ben opzoek naar een bench/tentje voor de honden. Op maandag avond trainen ze na elkaar, er is geen overkapping om droog te zitten dus moet ook echt waterdicht zijn en liefst makkelijk mee te nemen.. (auto is geen optie ivm sloopgrage prim en de auto staat ook niet direct naar het veld).
Nu zat ik aan dit tentje te denken, binnen paar seconde in en uit te klappen, waterdicht en in de aanbieding momenteel..iemand er ervaring mee?
[ [url=m/b5qLbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je schrijft zelf "een sloopgrage Prim", is zo'n tentje dan wel een goede optie?![]()
Een bench met waterdichte hoes geen optie?