Ik heb hier het hok van de mannen maar dicht gelaten en ook de dames groep laat zich vandaag niet zien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taartje schreef:Even een fotootje van Bijoux, die ik gister opgehaald heb!
[ [url=m/J5lzJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
TinkerTreas schreef:Taartje schreef:Even een fotootje van Bijoux, die ik gister opgehaald heb!
[ [url=m/J5lzJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een droppie.
Bij Anita vandaan?
De 2 zeugjes die mijn beer gedekt heeft hebben allebei ontsluiting. Hier krijg ik een zeugje van, dus dat is spannend.
Nu maar hopen dat ze niet alleen beren krijgen
DubbelDun schreef:LeukDe oortjes staan wat eigenwijs
Ik heb hier het hok van de mannen maar dicht gelaten en ook de dames groep laat zich vandaag niet zien.
Mira283 schreef:Ooohhh stoute caaf. Vorige week heb ik de peruvian van mijn vader geknipt die beet mij ook ze was er zat van maar moest wel want ze had een klit en blijkbaar trok ik daar net te hard aan. Maar het ding moest er wel af
miramii schreef:Mira283 schreef:Ooohhh stoute caaf. Vorige week heb ik de peruvian van mijn vader geknipt die beet mij ook ze was er zat van maar moest wel want ze had een klit en blijkbaar trok ik daar net te hard aan. Maar het ding moest er wel af
Ik ben inmiddels overgestapt op de tondeuse! Ideaal! Met knippen raakte mn caav helemaal in de stress, met de (dieren)tondeuse zat ze heel rustig op schoot. Zat zelfs te knabbelen aan wat groente! Wellicht een optie?