Snowboarden (of nouja vallen) heb ik het ook eens mee voor elkaar gekregen. En met op de bank liggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:Operatie brengt de nodige stabiliteit, maar je levert ook wat in. Bij echt regelmatig uit de kom schieten, wordt dat natuurlijk de moeite. Vooral ook voor de omliggende weefsels...
Haha, ik moest toch wel even lachen hoor 'als het bij hen niet lukt valt gewoon die barbell op de grond ipv hun arm', ik denk nogal visueel![]()
Zielig modus mag! Hebben we allemaal wel eens
Mar_X schreef:Mijn moeder is zonet met Silke naar de dierenarts geweest.. vanmorgen na het wandelen begon ze regelmatig aan haar staart te bijten dus ik dacht dat er misschien een stekeltje in zat ofzo. Halverwege de ochtend wou ze liever niet lopen en rende piepend met de staart tussen haar poten naar een plekje waar ze kon liggen dus toen heb ik toch maar de dierenarts gebeld. Ik moest zelf helaas werken en kon geen vervanging vinden.. Mijn moeder appte net dat haar vulva verstopt zat met pus, ze hebben dat schoongemaakt en een zalfje meegegeven. Ik had zelf het idee dat het goed ging want de afgelopen week zag ik bijna geen pups meer en was het goed schoon. Ook gaven ze aan dat ik beter kon stoppen met het vlees maar van brokken krijg ik er nooit voldoende in op een dag. Ze zeiden ook dat als ik vlees bleef geven dat ik het moest koken maar volgensmij blijft er dan niks van over..
kiwiwitje schreef:Mar_X schreef:Mijn moeder is zonet met Silke naar de dierenarts geweest.. vanmorgen na het wandelen begon ze regelmatig aan haar staart te bijten dus ik dacht dat er misschien een stekeltje in zat ofzo. Halverwege de ochtend wou ze liever niet lopen en rende piepend met de staart tussen haar poten naar een plekje waar ze kon liggen dus toen heb ik toch maar de dierenarts gebeld. Ik moest zelf helaas werken en kon geen vervanging vinden.. Mijn moeder appte net dat haar vulva verstopt zat met pus, ze hebben dat schoongemaakt en een zalfje meegegeven. Ik had zelf het idee dat het goed ging want de afgelopen week zag ik bijna geen pups meer en was het goed schoon. Ook gaven ze aan dat ik beter kon stoppen met het vlees maar van brokken krijg ik er nooit voldoende in op een dag. Ze zeiden ook dat als ik vlees bleef geven dat ik het moest koken maar volgensmij blijft er dan niks van over..
Ik zou eens opzoek gaan naar een andere dierenarts. Vind dit wel weer heel vaag. Net als geen vlees mogen voeren.. En KVV absoluut niet verwarmen.
Beterschap Jip!
CupCakes_ schreef:Wij hebben even een cursus stop, want Jip heeft een luchtweginfectie
RoosvanBlue schreef:Ik heb trouwens vanmorgen mijn arm (gedeeltelijk) uit de kom gehad (zelf weer terug gekregen) dus ik ben echt niet te genieten. Was onwijs lekker aan het trainen en nu ben ik terug bij afSporten is erg belangrijk voor me dus nou, best frustrerend. Ben nog bij de huisarts geweest; ‘hallo goedemiddag kun je dit fixen?’ Maar helaas is er geen quick fix voor.
Dus vanavond maar met 1 arm en andere arm in een brace met Jones wezen trainen en hij was BIZAR braaf en rustig. Het was enorm druk maar hij bleef heel lief bij me. Denk dat mijn lichaamstaal veel rustiger was dan normaal ook.
Zondag gaan we ze testen bij de schapen. Ik ben zooooo benieuwd. Zelf denk ik dat vooral Jackie aanleg heeft maar de fokster van Jones zei dat ik het met hem ook echt eens moest proberen omdat zijn zus heel veel aanleg heeft. Dus we gaan het zien! Erg veel zin in!
cinniz123 schreef:Is indd vervelend als je lichaam niet mee werkt.
Zo ben ik helaas ‘te jong’ (inmiddels al 6 jaar verder) voor een nieuwe heup maar wordt er wel simpel van dat mensen maar vragen wat je mankeert omdat je met regelmaat naar je pijn loopt.
En je ook dan nogal eens de vraag krijgt op een dag dat het goed gaat of het over is.....als of je het verzint want aan de buitenkant zie je immers niets.
En dat als 1 van mn kinderen bijv wegrent je eerst moet denken of het je gaat lukken of vervolgens weer 2 weken kreupel loopt.
Maar ergens zie ik het 6mnd revalideren met 3 kinderen gewoon niet zitten en de angst dat ik daarna nog pijn heb en het voor niets heb gedaan overheerst nog teveel.
Dat vind ik nml het lastige aan operaties want wordt je er nou ook echt beter van?
Maar als je arm er met regelmaat uit valt wordt je er ook niet vrolijk van
BlijNijn schreef:Warboel: Trek je alsjeblieft niets aan van dat soort mensen. Ik moet eerlijk bekennen dat de manier waarop jij het aanpakt met Otje wel een voorbeeld voor mij is. Je schrijft niet alleen zo liefdevol over haar, maar uit alles blijkt dat je heel erg druk bent met haar welzijn en leuke dingen ondernemen. Laat een willekeurige voorbijganger dat niet verpesten!
RoosvanBlue: Wat vervelend, zeg! Sterkte! Pas goed op jezelf hoor. Liever iets langer rustig aan dan blijvende schade...
Over mankementen aan je lijf kan ik ook meepraten.Door een auto-ongeluk een zenuwbeschadiging opgelopen wat nu over is gegaan in chronische (zenuw)pijn in m’n schouder, arm en hand. Heel fijn. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat iets hebben aan je schouder vreselijk pijnlijk en onhandig is. Je gebruikt dat ding veel meer dan je denkt. En als je iets niet kunt, dan word je focus daarop zo groot, maar echt, neem de tijd!
Gelukkig zijn de pups een leuke, welkome afleiding!
Mar_X schreef:Mijn moeder is zonet met Silke naar de dierenarts geweest.. vanmorgen na het wandelen begon ze regelmatig aan haar staart te bijten dus ik dacht dat er misschien een stekeltje in zat ofzo. Halverwege de ochtend wou ze liever niet lopen en rende piepend met de staart tussen haar poten naar een plekje waar ze kon liggen dus toen heb ik toch maar de dierenarts gebeld. Ik moest zelf helaas werken en kon geen vervanging vinden.. Mijn moeder appte net dat haar vulva verstopt zat met pus, ze hebben dat schoongemaakt en een zalfje meegegeven. Ik had zelf het idee dat het goed ging want de afgelopen week zag ik bijna geen pups meer en was het goed schoon. Ook gaven ze aan dat ik beter kon stoppen met het vlees maar van brokken krijg ik er nooit voldoende in op een dag. Ze zeiden ook dat als ik vlees bleef geven dat ik het moest koken maar volgensmij blijft er dan niks van over..
Nayomie schreef:Beterschap Roos!
Vandaag weer even naar het bos geweest, en camera meegenomen.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
CupCakes_ schreef:Wij hebben even een cursus stop, want Jip heeft een luchtweginfectie
[ [url=m/j8JexK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mar_X schreef:Smurffie: de brokken laten staan gaat helaas niet lukken, dan eten mijn katten alles op.. Ze begint wel steeds beter brokken te eten en ik hoop dat ze over een tijdje volledig op brok kan.
KimD en kiwiwitje: ik ben verder altijd tevreden over deze dierenarts. Ik heb er ook een aantal jaar als invalkracht gewerkt en daardoor weet ik dat ze niet van vers vlees houdt. Nu was de nieuwe dierenarts er en zij denkt er denk ik net zo over. Ik ben zelf nog steeds van mening dat het vlees er niks mee te maken heeft en ga het ook gewoon blijven geven, slecht brokken eten zal haar weerstand ook geen goed doen.
Warboel: wat vervelend om zo iemand tegen te komen.. hier heel veel mensen die willen aaien en Silke laten springen en dat niet erg vinden, straks als ze groter en vies in vinden ze het vast niet meer leuk.
Ik kreeg net een appje van mijn moeder dat het weer goed gaat, ze speelt weer!